مربی تیم فوتبال امید پرسپولیس گفت: در جدول نیم فصل دوم مسابقات، دوم هستیم اما رویانیان از روز اول به جای نتیجه، دنبال بازیکن سازی بود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس حمید مطهری اظهار داشت: تا پنج روز دیگر طول دوران کار من در تیم امید پرسپولیس به سه ماه می‌رسد. ما در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفتیم. من وقتی آمدم که نمی‌توانستیم بازیکن خاصی را جذب کنیم و فرصت چندانی هم برای تمرینات نداشتیم و با این وجود الان مکان دوم نیم فصل دوم را در اختیار داریم ولی به خاطر فاصله امتیازات، صعود در جدول دشوار است. البته روزی که آمدم وقتی با سردار و حمید استیلی صحبت کردیم، آنها چندان دنبال نتیجه نبودند و مد نظرشان این بود که ما بتوانیم بازیکنان خوبی بسازیم و در واقع تولید بازیکن داشته باشیم. در این مدت هم خیلی خوب کار شد. در بعد نتیجه‌گیری هم خوب بودیم که آن را نه به حساب خودمان، بلکه به حساب تلاش و غیرت بچه‌ها گذاشتیم تا جایی که امکانات اجازه بدهد، در مسیر ساختن بازیکن گام بر می‌داریم. شاید ما تنها تیم امید باشیم که بسیاری اوقات هفت جلسه در هفته تمرین می‌کنیم چون من می‌خواهم این بچه‌ها برای شرایط حرفه‌ای آماده شوند. برنامه تمرین تا چند هفته بعد معلوم است و حتی بازیکن می‌داند هر روز چه تمریناتی را انجام می‌دهیم.

خلاصه همه چیز روی برنامه است و با افزایش امکانات حتی آماده‌ایم که حرفه‌ای‌تر از بسیاری تیم‌های لیگ برتری کار کنیم. در این میان با توجه به ارتباط خوبی که با آقایان؛ دایی و باقری به جهت همبازی بودن داشته‌ام، این فرصت ایجاد شده است تا گهگاه بچه‌ها در تمرین بزرگسالان حاضر باشند که هم کسب تجربه است و هم به آنها روحیه و احساس افتخار می‌دهد.
 
وی درباره اینکه آیا قصد دارد فصل آینده هم با تیم‌های پایه ادامه بدهد، گفت: خود سردار هم در جریان هستند که در همین مدت، دو پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری داشته‌ام اما به خاطر قولی که دادم و تعهدی که داشتم ماندم. البته اینکه پرسپولیس را تیم و خانه خودم می‌دانم جای خودش را دارد. الان هم این علاقمندی را دارم که باز هم ادامه بدهیم ولی منوط به آنکه بتوانیم یک کار خاص و ویژه انجام بدهیم که تاکنون حداقل در پرسپولیس روی نداده باشد و به این منظور به امکانات خاصی هم نیاز داریم.
 
مربی تیم امید پرسپولیس خاطرنشان کرد: من از نوع نگاه سردار رویانیان به تیم‌های پایه خوشم آمده است و یکی دیگر از شرایط من هم ادامه حضور ایشان خواهد بود. نمی‌دانم چه خواهد شد ولی اعتقاد دارم آقای رویانیان نگاه متفاوتی را وارد بحث باشگاهداری و همین تیم‌های پایه کرده است. بسیاری از کارهای اقتصادی زمان لازم دارد تا به نتیجه برسد از جمله همین شرکت سرمایه‌گذاری که به بورس رفته است و برای آینده تیم‌های پایه یک سرمایه است. به هر حال امیدواریم شرایطی بوجود آید که بتوانیم کار بزرگی که در ذهن همه ما قرار دارد را انجام بدهیم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار