دبیرکل جمعیت مستقل گفت: یارانه احزاب باید با برنامه‌ریزی و در چارچوب خاص و به احزابی که فعال بوده و به صورت منظم برنامه دارند، تعلق بگیرد چرا که هزینه‌های احزاب با اینکه فعالیت اقتصادی ندارند، بسیار سنگین است.

"قدرت‌علی حشمتیان" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشاه خبرنگاران،  اظهار داشت: پس از گذشت 16 سال بی‌توجهی از سوی دولت‌های خاتمی و احمدی‌نژاد، توانستیم با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید برای رسیدن به اهداف  و ارتقای جایگاه احزاب در کشور با وزیر کشور به بحث و تبادل نظر بپردازیم.
 
وی افزود: در حال حاضر تعدادی از احزاب در کشور فعال یا نیمه فعال‌اند که در زمان انتخابات تشکیل و بعد از آن فعالیت گروه‌های سیاسی کمرنگ می‌شود که امیدواریم دیدار وزیر کشور دولت یازدهم با نمایندگان حزبی نقش موثری را در فعال شدن احزاب داشته باشد.

وی با اشاره به تشکیل جمعیت مستقل در دوره پنجم مجلس شورای اسلامی و چگونگی تامین بودجه‌‌ی احزاب کشور، خاطرنشان کرد: یارانه احزاب باید با برنامه‌ریزی و در چارچوب خاص و به احزابی که فعال بوده و به صورت منظم برنامه دارند، تعلق بگیرد چرا که هزینه‌های احزاب با اینکه فعالیت اقتصادی ندارند، بسیار سنگین است.

انتهای پیام/



برچسب ها: حزب ، سیاسی ، فعالیت ، تشکیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار