مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دامغان گفت : در 9 ماهه نخست امسال بیش از 500 میلیون ريال برای مسکن مدد جویان دامغانی تامین اعتبار شد.

محمد قوسی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه 60 درصد هزینه اقتصادی خانوار را ایجاد مسکن و سرپناه تشکیل می دهد گفت : کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان با مساعدت مسئولان ، خیرین و نیز مشارکتهای مردمی با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی شهرستان دامغان در فصل سرما مددجویان تحت پوشش این نهاد در زمینه ساخت و تعمیرات مسکن را حمایت می کند . 

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دامغان تامین اعتبارات مسکن مددجویان از منابع مختلف 595 میلیون و 13 هزار و 116 ريال برشمرد و افزود : در 9 ماهه نخست امسال 149 مورد استفاده از بخشودگی انشعابات آب ، برق ، گاز و فاضلاب به ارزش 247 میلیون ریال را برای مددجویان دامغانی داشته ایم .

قوسی به استفاده از بخشودگی معرفی به ادارات زیربط در زمینه صدور معافیت پروانه ساختمانی به ارزش 3 میلیون ريال اشاره کرد و گفت : مساعدت در امر تعمیرات کلی و جزئی 28 مورد منازل مددجویی به ارزش 144 میلیون و 700 هزار ریال از دیگر حمایت های کمیته امداد امام خمینی (ره ) دامغان به مددجویان بوده است . 

وی همچنین ساخت و تکمیل 5 مورد مسکن مددجویی را به ارزش 158 میلیون و 913 هزار و 116 ريال خاطر نشان شد و گفت : به احداث سرویس بهداشتی ، حمام ، آشپزخانه و حصار کشی منازل مددجویان از محل اعتبارات امدادی و واحد درمان به تعداد 7 مورد و ارزش 41 میلیون و 400 هزار ریال کمک شده است .

انتهای‌پیام/
برچسب ها: مسکن ، دامغان ، امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار