7 پل در بزرگراه امام علی (ع) از میدان سبلان تا خیابان دماوند در منطقه هفت وجود دارد که تاکنون عملیات تجهیز و راه‌اندازی سیستم روشنایی پنج پل انجام شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، شهرام یاسمی رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه هفت گفت: سیستم روشنایی پل‌های روگذر و زیرگذر بزرگراه امام‌ علی (ع) تجهیز و راه‌اندازی می‌شود.
 
وی افزود: هفت پل در بزرگراه امام علی (ع) از میدان سبلان تا خیابان دماوند در منطقه هفت وجود دارد که تاکنون عملیات تجهیز و راه‌اندازی سیستم روشنایی پنج پل انجام شده است.
 
یاسمی اضافه کرد: به منظور ارتقا زیبایی مناظر شهری و بهبود وضعیت نماهای پل‌ها در هنگام شب این اداره عملیات تجهیز و راه‌اندازی سیستم روشنایی پل‌های بزرگراه‌ امام علی (ع) را در دستور کار خود قرار داد.
 
وی ادامه داد: دیواره‌های بزرگراه امام علی (ع) در محدوده‌ منطقه هفت برای اجرای نقاشی دیواری آماده‌سازی می‌شود.
 
رئیس اداره زیباسازی یاد‌آور شد: تعدادی از نماهای باقیمانده در جداره‌های بزرگراه امام علی (ع) به وسیله سیمان بدنه‌سازی شده تا بروی آنها نقاشی دیواری انجام گردد.
 
وی افزود: سیمان کاری این جداره‌ها به پایان رسیده است و پس از تایید تصاویر توسط سازمان زیباسازی تهران مراحل اجرای نقاشی دیواری در این بزرگراه آغاز می‌شود.
 
یاسمی خاطرنشان کرد: کاهش آلودگی‌های بصری، تزئین فضای شهر، تامین آرامش روحی و روانی شهروندان و احیای فضاهای نازیبا و بدمنظر در بزرگراه‌ها و معابر از جمله دلایل اهداف ترسیم نقاشی دیواری در این بزرگراه‌ها و معابر از جمله دلایل اهداف ترسیم نقاشی دیواری در بزرگراه امام علی (ع) است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تجهیز ، سیستم ، بزرگراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار