رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان از دستگیری دو نفر جا‌عل اسناد بیمه ای در شهرستان ملا‌یر خبر داد.

سرهنگ " به گذر " در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، با بیان دستگیری دو نفر جا‌عل اسناد بیمه ای در شهرستان ملا‌یر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه برخی افراد در ساعت غیر اداری با بیمه نامه جعلی به دفاتر نمایندگی های بیمه در شهرستان ملا‌یر مراجعه و با ارائه بیمه نامه های جعلی و دارای 7 الی 8 سال تخفیف بیمه نامه های جدید اخذ می کنند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان ملا‌یر قرار گرفت.  
 
وی افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت و سقم این موضوع به دفاتر نمایندگی های بیمه در شهرستان ملا‌یر اطلاع رسانی کردند که به محض حضور افراد مذکور پلیس آگاهی را مطلع کنند که در ادامه پیگیری های به عمل آمده ماموران از حضور فردی با بیمه نامه جعلی در یکی از دفاتر نمایندگی بیمه مطلع و به محل اعزام شدند.  
 
این مقام انتظامی بیان داشت: پس از حضور به موقع ماموران در محل، فرد مذکور دستگیر و اعلام داشت از جعلی بودن بیمه نامه خود مطلع نبوده و بیمه نامه را از یکی از بستگانش جهت اخذ بیمه نامه جدید‌ دریافت کرده که نامبرده با ترفند خاص پلیسی به محلی هدایت و در آنجا دستگیر شد و یک فقره بیمه نامه جعلی نیز از وی کشف شد.  
 
سرهنگ به گذر اضافه کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده بیان داشت که با همدستی فرد دیگری، بیمه نامه جعلی تهیه و به دفاتر بیمه تحویل می دهند که طی تحقیقات بعدی به یک مورد کلاهبر‌داری تحویل بیمه جعلی به نمایندگان بیمه ملت در ملا‌یر اعتراف کرد.  
 
رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان در خاتمه اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی اعزام و درباره آنان قرار مناسب قضایی صادر شد و دستگیری همدست دیگر متهمان نیز در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار