بازيكن‌تيم‌پتروشيمي بندرامام‌ماهشهر گفت: در‌ليگ امسال با بهترين‌ تيم‌پينگ‌پنگ‌ايران قرارداد بستم و تمام‌تلاشم را مي‌كنم تا‌براي آنها با تعصب بازي‌كنم.

عارف احمدي‌فر، در گفتگو با خبرنگار‌ورزشي باشگاه خبرنگاران، در خصوص‌اينكه ‌بازي مقابل ‌تيم سابقش يعني‌پتروشيمي نوري‌عسلويه چگونه بود، اظهار داشت:‌بازي اين‌هفته ما مقابل ‌پتروشيمي ‌نوري ‌عسلويه متأسفانه آن‌گونه كه‌انتظار‌داشتيم‌پيش نرفت و به جاي‌نتيجه‌پيروزي به‌تساوي ‌رضايت ‌داديم.

وي ادامه داد: من در ليگ‌بيستم وبيست‌و‌يكم عضو‌تيم پتروشيمي‌نوري ‌عسلويه بودم و‌براي آنها احترام قائل هستم، اما امسال با پتروشیمی بندر امام که بهترین تیم پینگ‌پنگ ایران است قرار داد بسته‌ام و نسبت به این تیم تعصب دارم تمام تلاشم این است که در میدان عملکرد قابل قبولی داشته باشم.
 
احمدی فر خاطر نشان کرد: همراه پتروشیمی بندر امام اردو‌های خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم که شرکت در این تمرینات بسیار به بازیکنان این تیم کمک می‌کند تمرینات باعث می شود تا با یکدیگر هماهنگ شویم.
 
بازیکن با سابقه تنیس روی میز کشورمان در خصوص بازی هفته سوم تیمش گفت: متاسفانه بازی این هفته به نفع؟ تمام باخت‌های ما با نتیجه نزدیک 3 بر2 بود اما در هفته‌های بعد این  مسابقه را جبران می‌کنیم.
 
احمدی‌فر در پاسخ به این پرسش که آیا زیاد شدن ارنج اصلی تیم‌ها در کیفیت لیگ اثر داشته یا خیر بیان کرد: من از این قانون بسیار رضایت دارم و خیلی خوب است هر چند بازی ما 5 ساعت و 30 دقیقه طول کشید اما دیگر نتایج متکی به یک یا دو بازیکن نیست و تیم‌ها نمی‌تواند با جذب بهترین بازیکن ایران قهرمان شوند مجبور هستند تا به فکر بازیکنان دوم به بعد هم باشند این به نفع پینگ‌پنگ بازان هم هست که در تیم‌ها پخش می‌شوند، ضمن اینکه در کیفیت لیگ تاثیر می‌گذارد.
 
وی در انتها اذعان داشت: از پتروشیمی و تیم‌های دیگری که در لیگ پینگ‌پنگ سرمایه گذاری می‌کنند تشکر می‌کنم که باعث می‌شوند مسابقات این رشته ورزشی برگزار شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تمام ، تلاش ، قرارداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار