سرانجام اخطارها برای حذف بازیکنان ستاره دار به واقعیت پیوست و بسیاری از بازیکنان ایران از رنکینگ فدراسیون جهانی خط خوردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جدیدترین رده بندی بازیکنان تنیس روی میز جهان در سال 2014 در حالی اعلام شد که بسیاری از ورزشکا ران ایران از رنکینگ حذف شدند.

از ماهها پیش جلوی نام برخی بازیکنان تنیس روی میز کشورمان در رنکینگ فدراسیون جهانی ستاره درج شده بود به این معنی که در خطر حذف از فهرست قرار دارند اما شرکت نکردن در مسابقات بین المللی باعث شد تا اخطار فدراسیون جهانی به ثمر بنشیند و 12 بازیکن ایران یعنی میدیا لطف‌الله نسبی، واحد مالمیری، شهرام سربخشیان، عارف احمدی‌فر، امین میرالماسی، حمیدرضا طاهرخانی، علیرضا ملارجبی، محمد فرقدانی، شایان ملکی، شاکر شجیراتی، محمد بوجاریان و محمدعلی روئین‌تن از فهرست رتبه بندی فدراسین جهانی حذف شوند.

اتفاقی نادر در تاریخ تنیس روی میز ایران که البته با برگزاری مسابقات بین المللی  جام فجر در بهمن ماه شاید جبران شود اما با توجه به اینکه مسئولان فدراسیون اعلام کرده اند قصد دارند روی برخی سرمایه گذاری کنند بعید نیست که باز هم شاهد حذف بازیکنان ایران از رنکینگ در ماههای آینده  باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تنیس ، رنکینگ ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار