تیم تله کابین گنج نامه همدان در حالی در هفته دوم لیگ تنیس روی میز مقابل پتروشیمی بندرامام ماهشهر باخت که بازیکن هندی آنها با اعتراض ماهشهریها در دوبل بازی نکرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم تنیس روی میز تله کابین گنج نامه همدان در بیست و دومین لیگ تنیس روی میز یک بازیکن هندی را در اختیار گرفته است تا بتواند از تجربه وی برای پیروزی استفاده کند.
 
همدانیها بعد از لغو بازی هفته نخست خود مقابل دانشگاه آزاد، کارشان را از هفته دوم لیگ و مقابل پتروشیمی بندر امام ماهشهر آغاز کردند.
 
پتروشیمی که از بازیکنان خوب و طراز اول ایران همچون نوشاد عالمیان و محمدرضا اخلاق پسند سود می برد قبل از بازی شروع یه اعتراض کرد که بازیکن هندی همدان نمی تواند هم در انفرادی هم در دوبل به میدان  بیاید آنها بعد از چند ساعت اعتراض حرف خود را به کرسی نشاندند و در بازی که با تأخیر آغاز شد ساها نتوانست در دوبل برای تیمش بازی کند.
 
البته آیین نامه مسابقات این اجازه را به پتروشیمی داد که اعتراض کند موضوعی که نادر شاملو سرمربی تیم تله کابین گنج نامه همدان را به شدت آزرده کرده است: وی عنوان کرده که نمی داند این آیین نامه چگونه است.
 
همدانیها که با آوردن بازیکن خارجی قصد داشتند به تیم جوانشان کمک کنند اکنون خود را قربانی آیین نامه لیگ می دانند و احساس می کنند به آنها ظلم شده است، حتی نمی خواستند مقابل پتروشیمی مسابقه بدهند.
 
شاملو گفت: نمی دانم هدف سازمان لیگ از وضع این قانون چیست؟  از محمد زارع پور رئیس فدراسیون می خواهیم که در این مورد وارد تصمیمات سازمان لیگ شود.
 
سرمربی تیم همدان اعتقاد دارد که محدود کردن بازیکنان خارجی نوعی تفکر نژاد پرستانه است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تنیس ، همدان ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار