مسئول امور مجامع واستان‌های فدراسیون تکواندو می‌گوید: با توجه به گرفتاری‌های شخصی نمی‌توانم دبیر این فدراسیون شوم و پیشنهادی هم ندارم.

آرش فرهادیان مسئول کمیته استان‌ها و امور مجامعه فدارسیون تکواندو درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: فکر می‌کنم برای انتخابات فدراسیون تکواندو مسئله حاشیه‌ای بین سیدمحمدپولادگر وهادی ساعی دو نامزد حضور در انتخابات رخ نداده و مسائل ایجاد شده توسط برخی‌ها بزرگ شده است و به آن دامن زده‌اند.

وی افزود: پولادگر وساعی ازاین اخلاق‌ها ندارند و سال‌ها درکنارهم فعالیت کرده‌اند بنابر این فکرمی کنم مشکل خاصی نباشد و همه این سوء تفاهمات حل می‌شود.

وی درخصوص جلسه‌ای که قرار بود درخصوص مسائل انتخابات بامشاور عالی فدراسیون جهانی تکواندو برگزار شود، تصریح کرد: از برگزاری این جلسه خبر ندارم اما فکر نمی‌کنم چنین نشستی درکار باشد.

رفعتی مشاور عالی فدراسیون جهانی برای امورشخصی به ایران‌آمده وحضوراو درفدراسیون ارتباطی باانتخابات فدراسیون تکواندو ندارد.

فرهادیان درپاسخ به این سوال که آیا قرار است وی دبیر فدراسیون تکواندو شود؟ گفت: فعلاًپیشنهادی نداشته‌ام اما با گرفتاری‌های شخصی از جمله ادامه تحصیلاتم درمقطع کارشناسی ارشد، فرصت انجام اموردبیری فدراسیون رانخواهم داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرهادیان ، ساعی ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار