مربی بدنساز تیم ملی بوکس جوانان گفت: به نظرم ناطق نوری بهترین گزینه برای تصدی دوباره ریاست فدراسیون بوکس است.

علیرضا استکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تمرینات تیم ملی جوانان ازروز‌ها قبل در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شده است و بوکسوران تیم ملی با جدیت به تمرینات خود می‌پردازند.

وی افزود: خوشبختانه در این دور انگیزه و پتانسیل  مشت زنان بسیار بالاست تا جایی که در تلاش‌های کادرفنی آنها به این خود باوری رسیده‌اندکه چیزی ازمشت‌زنان قوی سایر کشور‌ها کم ندارند.



استکی با اشاره به مسابقات قهرمانی بوکس جوانان آسیا اظهار کرد: بهمن ماه رقابت‌های حساس قهرمانی آسیادر  تایلند را در پیش داریم.
مسابقاتی که به نظرم ازمسابقات جهانی دشوار‌تر است چرا که دررقابت‌های جهانی کلیه کشور‌ها حضور پیدا می‌کنندو امکان روبه روشدن بانمایندگانی که بوکس ضعیفی دارند وجود دارد اما در مسابقات آسیایی ما باحریفان قدرتمندی که هم در آسیا وهم در سطح جهان شناخته شده هستند رو به رو خواهیم بود.

استکی ادامه داد:البته ماتمام تلاش  خود را کردیم تا ازلحاظ روحی – روانی بوکسوران را آماده کنیم تا از هیچ مبارزه‌ای نترسند.
ما با هر تعداد بوکسور که به تایلند اعزام شویم تمام تلاشمان راابتدا برای مبارزه‌ای قدرتمند و در وهله بعد برای کسب نتیجه به کار خواهیم برد.
مربی بدنساز تیم ملی بوکس درمورد انتخابات این فدراسیون عنوان کرد: درطی سال‌های گذشته این ناطق نوری بود که علیرغم کاستی‌ها و مشکلات فراوان مالی فدراسیون بوکس رانگه داشت وبه نظرم وی اصلح‌ترین وبهترین گزینه برای ریاست این فدراسیون است.

ناطق با همه مسائل و مشکلات بوکس آشناست و ازمقبولیت و شناخت و روابط بالایی برخوردار است و اعتبارات کنونی دربوکس نیز با زحمات وی به دست آمد.

انتهای پیام/
برچسب ها: انگیزه ، کشورها ، کادرفنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار