دور برگشت مسابقات ليگ برتر واليبال باشگاه‌هاي کشور انجام شده ولي در اين راستا اتفاقي در حال رخ دادن است که باعث تعجب مي‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، قصه از آن جا شروع مي‌شود که مسئولان سازمان ليگ به تيم‌ها اين اجازه را دادند که مي‌توانند در طول نيم فصل دوم نسبت به جذب بازيکن اقدام کنند اين مسئله باعث شده تا برخي مربيان حتي افراد نام آشنا که اعتباري وزين در واليبال دارند به سراغ گزينه‌هاي مورد نظر خود در ديگر تيم‌ها بروند.

شنيديم که اين برخي مربيان که تعدادشان بسيار اندک است با دادن پيشنهادهاي مالي بيشتر و بيان مشکلات باشگاهي که بازيکن با آن قرارداد همکاري دارد به نوعي آنها را براي ترک تيم وسوسه مي‌کنند.

حرکت جديد برخي مربيان فعال ليگ نه تنها غيرمنصفانه است بلکه با "فرپلي" يا همان بازي جوانمردانه خودمان که بناي اصلي ورزش محسوب مي‌شود را زير سوال مي‌برد.

مبادا پايه و اصول ورزش حرفه‌اي واليبال که همان جوانمردي و پهلواني است براي يک عنوان در ليگ زير سوال برود و بعضا گم شود.

چه بهتر بود مسئولان سازمان ليگ وقتي مي‌خواستند در نيم فصل دوم نقل و انتقالات را آزاد اعلام کنند محدوديت تعيين کرده و مي‌گفتند که فقط تيم‌ها حق دارند بازيکنان آزاد را جذب کنند و يا به جاي آن که مستقيم با خود واليباليست تماس بگيرند ابتدا با باشگاه مربوطه صحبت مي‌کردند و اين گونه بازيکنان را هوايي نمي‌کردند.

در حال حاضر برخي بازيکنان تظاهر به مصدوميت مي‌کنند شايد اين حرکت به نوعي در راستاي نقل مکان به تيمي ديگر باشد؟!

انتهاي پيام/

برچسب ها: والیبال ، لیگ ، جوانمردانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار