چهارمین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون گلف طی سال جاری با حضور اعضا در محل فدراسیون و در دفتر کیکاوس سعیدی، رئیس فدراسیون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، طی این جلسه ابتدا سرپرست دبیری فدراسیون محمدرضا نداف‌پور اولویت‌های دستور جلسه را با توجه به ضروریتهای فعلی تبین و در نهمین راستا گزارشی اجمالی از امورات انجام شده و مصوبات جلسه قبلی را به سمع حاضران رساند.

در این جلسه در خصوص نحوه پرداخت حق الزحمه‌های کادر اجرایی مسابقات و اردوها، بررسی دعوت نامه فدراسیون بنگلادش مبنی بر دعوت از تیم ملی بانوان و آقایان در اسفندماه سال جاری، حضور گلف بازان کشورمان در مسابقات آسیایی نپال فروردین‌ماه سال آینده، حضور تیم ملی گلف بانوان و آقایان در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2014 اینچوان کره‌جنوبی به میزبانی کشورمان پس از موافقت فدراسیون مینی گلف آسیا بحث و تبادل نظرهای لازم صورت گرفت.

همچنین در چهارمین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون گلف برگزاری کارگاه بین المللی آموزشی وودبال با حضور مسئولان فدراسیون جهانی و آسیایی این رشته ورزشی در اردیبهشت ماه سال آینده مورد بررسی و تصویب نهایی قرار گرفت.

نداف پور در ادامه اهم فعالیت‌های فدراسیون از آغاز سال جاری تاکنون و همچنین تنظیم بودجه سال 93 و برنامه‌های آتی را ارائه کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فدراسیون ، گلف ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار