بعد از بازداشت بابک زنجانی به عنوان حامی جشنواره فیلم فجر تکلیف اسپانسر این دوره هنوز نامشخص است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ سرانجام آخرین نشست سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر برگزار شد که حاشیه‌هایی این جلسه را به چالش کشاند.
 
ابتدا که سعی کردند پذیرایی خوبی از اهالی رسانه داشته باشند و تصور بر این بود که جلسه‌ای امیدوار کننده‌ در پیش است اما هر چه بیشتر از زمان نشست می‌گذشت، خستگی و تنش جلسه افزایش یافت، همه خواهان مطرح کردن سوال‌های خود بودند و این محدودیت زمان، برای طرح کثیری از پرسش‌ها، رعایت نشدن نوبت را در پی داشت، طوری که منجر به بحث و برخورد نامناسب میان یکی‌ از خبرنگاران و جلیل اکبری صحت انجامید، حتی در برخی موارد به ارسال پیامک به مدیر روابط عمومی جشنواره نیز ختم شد.
 
اما این تنها حاشیه نشست نبود؛ اکثر سوالات به حضور فیلم "آشغال‌های دوست داشتنی" و دلایل انتخاب نشدن این فیلم مربوط بود، که متأسفانه شاهد پاسخ شفاف و منطقی از سوی دبیر جشنواره نبودیم به نوعی که در پاسخ هر یک از سوال‌ها ابهاماتی ایجاد می‌شد و خبرنگار را برای رسیدن به پاسخ‌های خود قانع نمی‌کرد.
 
یکی از خبرنگاران حاضر در نشست سوالی را در مورد حمایت مالی جشنواره از سوی بابک زنجانی به عنوان رئیس شرکت هواپیمایی "قشم ایر" مطرح کرد که باید دید نتیجه سرنوشت حامیان جشنواره با بازداشت بابک زنجانی چه خواهد شد؟
 
سر و صداهای مکرر در سالن همایش هتل، جلسه نشست را به یک کلاس دانشگاهی تبدیل کرده بود که علیرضا رضاداد همچون استاد، وظیفه ساکت کردن خبرنگاران (دانشجویان) را به عهده گرفت!






















انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار