دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: رکود و تعطیلی عملیات اجرایی کارخانه سیمان خلخال موجب نگرانی مردم و بنده است که تلاش می‌کنیم پیمانکار جدید این طرح را ادامه دهد.

جلیل جعفری بنه خلخال در گفت‌و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: بودجه پیش‌بینی شده برای شهرستان‌های خلخال و کوثر در لایحه بودجه سال 93، 10 درصد بیش از میانگین کشوری است.

وی گفت: لایحه بودجه سال 93 کشور در حالی تقدیم مجلس شده است که دولت تدبیر و امید با توجه به واقعیت‌های مالی و اعتباری موجود آن را تدوین کرده و در زمان مقرر به مجلس شورای اسلامی ارائه کرده است.

جعفری بنه خلخال افزود: در خصوص بودجه سال 93 دولت معتقد است که با کسری مواجه نخواهد بود و در صورت تخصیص کامل اعتبارات، وضع اعتبارات نسبت به دو سال قبل بسیار بهتر خواهد بود که در دو سال قبل علیرغم تصویب بودجه، تخصیص اعتبارات بسیار ناچیز بود.

وی عنوان کرد: اما با پیگیری‌هایی که انجام شد و اعتباراتی که از خود وزرا دریافت شد خوشبختانه در خلخال و کوثر نگذاشتیم طرحی تعطیل شود و در این زمان محور خلخال ـ درام که یکی از آرزوهای مردم بود بازگشایی شد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان داشت: در این مدت مشکل زمین تفرجگاه اندبیل حل شده است و کلنگ طرحهای مهمی از جمله کارخانه پرلیت، سالن ورزش‌های رزمی، اندبیل و قوزلو به زمین زده شد، شعبه‌ای از دانشگاه فنی و حرفه‌ای در خلخال راه اندازی شد، کلنگ چهار بانده شدن خروجی خلخال به گیلان تا پلیس راه به زمین زده شد و تا سه راهی مجره هم دو بانده می‌شود، مجوز و ردیف نیروگاه سیکل ترکیبی خلخال و تونل خلخال گیلان دریافت شد، سدهای گیوی و بفراجرد علیرغم مشکل شدید اعتبارات با جذب 32 میلیارد تومان در دو سال گذشته در حال تکمیل شدن هستند/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: خلخال ، رکود ، کارخانه ، سیمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.