دوچرخه‌سواران مبتدی بیشتر از هر چیز دچار درد در ناحیه عضلات کمر می‌شوند. این افراد برای کم کردن درد و آماده کردن بدن باید از حرکات کششی استفاده کنند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ؛ انجام دوچرخه‌سواری باعث پیشرفت در دوندگی و ورزش‌های سه گانه می‌شود، زیرا این ورزش عضلات را تقویت می‌کند. برای افرادی که تازه دوچرخه‌سواری را شروع کرده‌اند ممکن است دردهایی از جمله درد در ناحیه عضلات بالا یا پایین کمر ایجاد می‌شود.
 
 
جالب اینجاست که عضلاتی که بعد از دویدن درد می‌گیرند یا می‌سوزند با عضلاتی که در دوچرخه‌سواری این اتفاق برای آنها می‌افتد متفاوت است. بعد از دوندگی عضلات چهار سر ران بیشتر درد می‌گیرند.
 
می‌توان با کمک حرکات کششی عضلات کمر یا استفاده از دستگاه‌های ورزشی که عضلات کمر را می‌کشند دردهای ناشی از دوچرخه‌سواری کم کرد.
 
کشیدن عضلات کل بدن یکی از اساسی‌ترین حرکات برای دوچرخه‌سواران است.
 
 
با کشیدن دست‌ها به سمت جلو در حالت نشسته و یا کشیدن همسترینگ می‌توان عضلات کمر را برای دوچرخه‌سواری آماده‌تر کرد. این دو قسمت به هنگام دوچرخه‌سواری بیشتر از همه تحت فشار هستند.
 
می‌توان قبل و بعد از تمرین دوچرخه‌سواری از حرکات کششی استفاده کرد. با تمرین‌های مکمل می‌توان فواید جسمی و روحی بیشتری از ورزش گرفت.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دوچرخه ، عضلاتی ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار