پژوهشگران "رژيم غذايي" جديد و منحصر به فردي را براي افزايش "قواي جسماني" افراد مبتلا به سرما خوردگي و آنفلوآنزا معرفي كرده‌اند كه مي‌توانند سبب افزايش روحيه در آنان شود.

به گزارش خبرنگار كلينيك باشگاه خبرنگاران؛ هنگام ابتلا به بيماري آنفلوآنزا افراد بايد در كنار مصرف دقيق داروها رژيم غذايي خاصي را رعايت نمايند تا طول دوره بيماري در آنها كمتر شود.

گفتني است از جمله مواد غذايي كه توصيه مي‌شود افراد در هنگام ابتلا به آنفلوآنزا مصرف كنند نوع خاصي از ساندويچ است كه به ويژه مي‌تواند مورد علاقه كودكان مبتلا به آنفلوآنزا قرار بگيرد.

بررسي‌ها نشان مي‌دهند ساندويچ توليد شده كه حالت ؟؟ براي درمان آنفولانزا را دارد با ساير ساندويچ‌هايي كه افراد در حالت عادي مصرف مي‌كنند تفاوت دارد.

در اين ساندويچ افراد مي‌توانند از گوشت و پروتئين حيواني كم چرب استفاده نمايند و به جاي استفاده از انواع سس‌ها براي طعم‌دار كردن مزه آن كه سرشار از انواع ادويه‌ها است از حلقه‌هاي تازه گوجه فرنگي استفاده نمايند.

پزشكان مصرف ساندويچ يا همبرگر در دوران بيماري به صورت كبابي يا پخته را توصيه مي‌كنند و توصيه اكيد مي‌كنند كه افراد از مصرف گوشت سرخ كرده به دليل افزايش التهاب خودداري نمايند.

در كنار اين ساندويچ براي نوشيدني نيز افراد مي‌توانند از آب ميوه‌هاي طبيعي مانند مخلوط آب پرتقال و ليموشيرين استفاده كنند.

به جاي مصرف سيب زميني سرخ كرده افراد مي‌توانند از پوره سيب زميني سرخ كرده و يا قطعات سيب زميني كبابي استفاده كنند و علاوه بر داشتن يك وعده غذايي سالم و خوشمزه سلامت خود را به سرعت به دست آورند.

اين طرح بر روي كودكان مبتلا به آنفلوآنزا صورت گرفته و باعث افزايش اشتها و علاقه آنها به خوردن مواد غذايي در طول دوران بيماري شده است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار