شهردار "چوبر" گفت: شهر ساحلي "چوبر" بيش از ساير شهرهاي ساحلي گيلان پتانسيل بالقوه‌ايي در جذب گردشگر دارد.

سيد يونس هاشمي، شهردار "چوبر" در گفتگو با خبرنگار حوزه میراث فرهنگی  باشگاه خبرنگاران گفت: شهر ساحلي "چوبر" پتانسيل بالقوه‌ايي براي توسعه و جذب گردشگر دارد که هيچ يک از شهرهاي ساحلي گيلان ندارد.
 
وي افزود: برنامه‌ريزي‌هاي اوليه براي ايجاد طرح ساحلي چوبر انجام شده و احداث بازارچه ساحلي و هتل بزرگ شهر جز اين طرح ساحلي است که در نوار ساحلي چوبر راه‌اندازي خواهد شد.
 
هاشمي با اشاره به جاذبه‌هاي گردشگري اين شهر اضافه کرد: وجود زيارتگاه"نرگش خاتون" و پارک جنگلي ساحلي چوبر ساليانه گردشگران زيادي را جذب اين شهر مي‌کند که ما در نظر داريم با ايجاد امکانات بيشتر، ماندگاري مسافران و گردشگران در اين شهر را بيش از پيش افزايش دهيم.
 
وي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه خبرنگاران از برگزاري مسابقات ملي فوتبال ساحلي در "چوبر" خبر داد و افزود: بحث فوتبال ساحلي يکي از اولويتهاي کاري ماست که سعي داريم با همکاري نهادهاي مربوطه مسابقات ملي فوتبال ساحلي را در اين شهر برگزار کنيم چراکه شکر خدا فضاي ساحلي چوبر براي انجام اين مسابقات بسيار مناسب و مطلوب است.
 
وي تاکيد کرد: با چشم‌اندازي که براي شهر ساحلي چوبر طرح‌ريزي کرده‌ايم بنا داريم اين منطقه ساحلي را به قطب نمونه گردشگري تبديل کنيم./ تر
انتهاي پيام/ ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۷ دی ۱۳۹۲
خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
چوباری
۲۱:۰۱ ۱۷ دی ۱۳۹۲
آقا دمتون گرم.خیلی باحال بود از شهر ما هم نوشتید.