دکتر مجید صفارنیا دبیر علمی مراسم چهارمین جایزه علمی استاد علی محمد اردکانی و بزرگداشت استاد رضا داوری اردکانی گفت: ایران از نظر "سلامت اجتماعی" در رده 104 در میان 150 کشور قرار دارد، که آمار نگران کننده ای است.

به گزارش خبرنگار  بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، مراسم چهارمین جایزه علمی دکتر علی محمد کاردان و بزرگداشت دکتر رضا داوری اردکانی، امروز در تالار کوثر دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران با حضور دکتر جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، دکتر شریعتمداری، از اساتید برجسته علوم تربیتی، دکتر عارف عضو شورای عالی انقلاب برگزار شد.

در این مراسم، دکتر رضا داوری اردکانی، از چهره‌های ماندگار علوم تربیتی و روانشناسی، تعلیم و تربیت را مرتبط با همه ی علوم دانست و گفت: تعلیم و تربیت یک علم بین رشته‌ای است و کسانی که وارد این دانش شوند، از دانشمندان جامع و کامل هستند.

دکتر بهرامی احساس رئیس دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران، برگزاری این گونه مراسم را مفید دانست و افزود: این بزرگداشت به عنوان  سنت علمی پایه گذاری شده که رسانه‌های دکتری را ارزیابی می‌کند و باعث تشویق دانشمندان جوان می‌شود.

همچنین در این مراسم دکتر مجید صفارنیا دبیر علمی بزرگداشت تصریح کرد: آمارهای سال 2013 نشان می‌دهد کشور ما از نظر "سلامت اجتماعی" از میان 150 کشور در رده 104 قرار دارد که باعث نگرانی است.

وی گفت:‌ فقر، بیکاری، تکدی گری، ادراک عدالت، ترافیک، طلاق، از مهمترین مولفه‌های تعیین کننده سلامت اجتماعی در ایران است و برگزاری این گونه مراسم‌ها باعث افزایش و بهبود سلامت اجتماعی کشور می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، علم ، تربیت ، انرژی ، اتم ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار