مهلت ثبت نام ورزشکاران در تور تنیس روی میز قطر فردا سه شنبه در حالی به پایان می رسد که نوشاد عالمیان هنوز نتوانسته مشکل خروج از کشورش را حل کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پروتور جهانی تنیس روی میز قطر قرار است طی روزهای29 بهمن ماه تا 4 اسفندماه برگزار شود، نوشاد و نیما عالمیان نیز گزینه های فدراسیون ایران برای حضور در این مسابقات هستند.  

از سوی دیگر مهلت ثبت نام در این رقابتها فردا سه شنبه در حالی به پایان می رسد که نوشاد عالمیان به دلیل مشکل سربازی نمی تواند از کشور خارج شود و در صورتی که ثبت نام وی صورت گرفته اما نتواند تا آن زمان مشکل خروجش را برطرف کند مسئولان فدراسیون ایران متحمل جریمه خواهند شد، از همین رو همه منتظرند تا قبل از ثبت نام مشکل این بازیکن ارزشمند تنیس روی میز ایران از بین برود.
 
نکته جالب در اعزام نوشاد به قطر این است که چون این بازیکن در سفر های گذشته از مجوز دانشجویی برای خروج از کشور استفاده کرده است، مأموران نیروی انتظامی هم اعلام کرده اند که دیگر برای  نوشاد  مجوز صادر نمی کنند زیرا بارها از آن استفاده کرده است.

به این ترتیب به نظر می رسد حل این مشکل که ماههاست برطرف نشده یک روزه به جایی نرسد و باید به انتظار نشست و دید که آیا مسئولان فدراسیون بازیکن دیگری را برای اعزام به مسابقات قطر جایگزین نوشاد خواهند کرد؟

انتهای پیام/

 

برچسب ها: تنیس ، نوشاد ، قطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار