گودرزي گفت: از امروز با فعاليت سامانه بارشي بر روي کشور در مناطق جنوب غرب، غرب، جنوب، مرکز، جنوب شرق، شرق و با شدت کمتر در سواحل شمالي ، دامنه هاي جنوبي البرز و شمال غرب بارش برف و باران و وزش باد و در مناطق جنوبي رعد و برق رخ مي دهد.

فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده گفت:از امروز"دوشنبه 16 دي ماه 92" با فعاليت سامانه بارشي بر روي کشور در مناطق جنوب غرب، غرب، جنوب، مرکز، جنوب شرق، شرق و با شدت کمتر در سواحل شمالي ، دامنه هاي جنوبي البرز و شمال غرب بارش برف و باران و وزش باد و در مناطق جنوبي رعد و برق رخ مي دهد.

وی افزود: فردا "سه شنبه 17 دي ماه 92" از ميزان بارش ها در مناطق غربي کشور کاسته مي شود و در مناطق شرق، جنوب شرق، مرکز و جنوب تا روز چهارشنبه تداوم دارد و همچنين سامانه بارشي روز چهارشنبه از کشور خارج مي شود.


گودرزی اظهار داشت: شدت بارش ها امروز در خوزستان، بوشهر، کهگيلويه و بوير احمد، چهارمحال و بختياري، فارس، هرمزگان و کرمان و فردا نيز در جنوب سيستان و بلوچستان و جنوب کرمان خواهد بود.

کارشناس هواشناسی با اشاره وضعیت آب و هوای تهران طي امروز و فردا گفت: وضعیت آب و هوای تهران امروز، ابري، در پاره ای نقاط بارش برف و و از اواخر وقت کاهش ابر و برای فردا و روز چهار شنبه نيمه ابري، در پاره ای نقاط مه صبحگاهي پیش بینی می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار