مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از بارش برف در 12 شهرستان استان خبر داد و گفت: این سامانه بارشی از اواخر وقت امروز(16 دی) از استان کرمانشاه خارج می شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

مجتبی میلادی با اشاره به استقرار سامانه بارش زا در جو استان از روز گذشته، گفت: بیشترین میزان بارش برف این سامانه مربوط به ایستگاه گواور با 18 سانتی متر، ایستگاه گهواره و کنگاور با 14 سانتی متر و ایستگاه اسلام آبادغرب با 10 سانتی متر بوده است.

وی کمترین میزان بارش برف را نیز مربوط به جوانرود با حدود یک سانتی متر اعلام کرد و افزود: در این مدت در شهر کرمانشاه نیز سه سانتیمتر برف باریده است.

 میلادی در خصوص میانگین بارش باران 24 ساعت گذشته استان نیز یادآوری کرد: در این مدت میانگین بارش استان 2.2 میلی متربوده و بیشترین بارش از ماهیدشت با 11.5 میلی متر و اسلام  آبادغرب با 10 میلی متر گزارش شده است.

به گفته وی در این مدت میزان بارندگی در شهرستان های ثلالث باباجانی، پاوه، قصرشیرین و سرپل ذهاب صفر بوده است.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص وضعیت دما طی 24 ساعته گذشته نیز تصریح کرد: در این مدت کیونان سردترین نقطه استان با دمای 9 درجه سانتی گراد زیر صفر بوده و گرمترین نقطه استان نیز سومار با 12 درجه سانتی گراد بالای صفر بوده است.

میلای اظهارداشت: شب گذشته شهر کرمانشاه دمای سه درجه سانتی گراد زیر صفر را تجربه کرد.

وی با بیان اینکه از اواخر وقت امروز به تدریج از تراکم ابرها در سطح استان کاسته خواهد شد، گفت: کاهش دمای شبانه، یخبندان و مه آلودگی گردنه ها و نقاط مرطوب پدیده های قابل توجه عبور این سامانه از جو استان خواهد بود/س
برچسب ها: بارش ، برف ، کرمانشاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.