معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه حجاب رمز موفقیت زنان است، گفت: بر این اساس نخستین گام هر زنی برای رسیدن به موفقیت حفظ این فریضه دینی است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،حجت‌الاسلام علی عباسی به مناسبت سالروز کشف حجاب اظهار کرد: رعایت حجاب یکی از مهم‌ترین رسالت‌های انبیاء و اهل‌بیت (ع) و آموزه‌های دینی و قرآنی‌ هست که همیشه از آغاز صدر اسلام تاکنون به حفظ آن تأکید و اهمیت ویژه‌ای داده شده است.

وی به 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: زنان کشور ما با الگوگیری از بانوان اهل‌بیت (ع) توانستند در جنگ تحمیلی اقدامات پشتیبانی این جنگ مانند تهیه آذوقه و مواد غذایی را انجام دهند و در پشت جبهه به رزمندگان کمک کنند که انجام فعالیت‌های آنان نقش بسزایی در پیروزی این جنگ داشت.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین ادامه داد: این زنان در تمام لحظه‌های کمک‌رسانی به رزمندگان با حجاب بودند و همین امر موجب افزایش انگیزه آنان در راستای تحقق این مهم می‌شد.

عباسی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ اسلام تجربه نشان داده که زنان با حجاب در تمام صحنه‌های اجتماعی و در مبارزه با دشمنان موفق‌ترند و به خوبی می‌توانند همپای مردان با اقتدار در صحنه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی حضور یابند.

وی با اشاره به اینکه اکنون زمان اشتباه کردن نیست و هر فردی برای رسیدن به موفقیت باید از زندگی گذشتگان درس بگیرد، ادامه داد: زنان امروز جامعه ما باید از زندگی موفق زنان با حجاب در گذشته الگوگیری کنند و در حفظ این فریضه دینی مصمم باشند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه حجاب مانع انجام فعالیت‌های اجتماعی نیست، بیان کرد: زنانی که در صحنه‌های مختلف مانند راهپیمایی با هدف دفاع از دین اسلام حضور داشتند، با حجاب و محجبه بودند که طبق شواهد تاریخ با حضور در هر صحنه‌ای موفق هم می‌شدند.

این مسئول اضافه کرد: اکنون حضور زنان با حجاب در ابعاد مختلف گسترش یافته و در برخی نهادها مانند پلیس، آموزش و پژوهش، بیمارستان و هلال‌احمر و حوادث غیرمترقبه به دلیل موفق بودن در انجام فعالیت‌ خود از استعدادهای آنان استفاده می‌شود.

موفقیت زنان محجبه علت اصلی مخالفت دشمنان با حجاب است

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین بیان کرد: دشمنان اسلام با به‌کارگیری شیوه‌های مختلفی مانند تهاجم فرهنگی در صدد از بین بردن و کم‌رنگ کردن آن در جامعه اسلامی هستند تا بتوانند با تحقق این مهم به اهداف شوم خود برسند.

وی با بیان اینکه در انجام هر کاری موفقی یک نماد، رمز و شعاری وجود دارد، اظهار کرد: کلید موفقیت زنان در جامعه با حجاب بودن آنان است بر این اساس هر زنی که می‌خواهد به موفقیت‌های بزرگی در جامعه برسد، نخستین گام او برای رسیدن به این هدف رعایت آن است.

عباسی با اشاره به اینکه حفظ حجاب هر زن نشان‌دهنده شیعه، مؤمن،‌ معتقد، متعهد و مقدس بودن اوست و رعایت آن علامت اسلام در جامعه مسلمانان است، ابراز داشت: امروزه در کشورهای اروپایی زنان را به داشتن حجاب محکوم به زندان می‌کنند چراکه رعایت آن پیام اعتقاد به دین آزادگی، خداخواهی و خداجویی دارد و به همین دلیل به شدت با آن مخالفت می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه حجاب رمز موفقیت زنان مسلمان است، یادآور شد: اکنون زنان با حجاب در عرصه‌های مختلف مانند ورزش کردن فعالیت می‌کنند نسبت به زنان دیگر موفقیت‌های چشم‌گیرتری به دست می‌آورند که این نشان‌دهنده آثار بی‌شمار حفظ حجاب است و به همین دلیل دشمنان اسلام مخالف سرسخت رعایت حجاب هستند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه حفظ و رعایت حجاب آثار و برکات فراوانی در جامعه دارد، یادآور شد: این مهم را با مطالعه کتاب‌هایی پیرامون زندگی گذشتگان می‌توان به خوبی مشاهده کرد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: قزوین ، حجاب ، زنان ، موفقیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.