وزیر کشور گفت: هنوز زمان معینی برای دیدار احزاب با رئیس‌جمهور مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه دومین همایش ملی نقش پژوهش در قانونگذاری که صبح امروز در تالار الغدیر وزارت کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران، گفت: جلسه دولت با احزاب ادامه خواهد داشت.
 
وی تصریح کرد: هنوز زمان دیدار احزاب با رئیس جمهور مشخص نشده است.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی مبنی براینکه در مورد نشست استانداران با سران سه قوه توضیح دهید گفت: انشالله در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری اجلاس استانداران کشور را داریم که این اولین نشست از حضور استانداران است.

وی با بیان اینکه سیاست‌های کلان را به رئیس‌جمهور القا کرده‌ایم افزود: قرار است از سران سه قوه همچنین از وزرای اقتصاد، مسکن و شهرسازی، رئیس نیرو، جهاد کشاورزی و رئیس بانک مرکزی برای جریان‌سازی و ایراد دیدگاه‌های خود دعوت شود.

رحمانی فضلی تصریح کرد: در جمع‌بندی سیاست‌های اجرایی منسجم‌تر، حضور سران سه قوه و هیئت وزیران می‌تواند راهگشا باشد.

وی همچنین اعلام کرد: سخنران افتتاحیه اجلاس استانداران کشور حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر روحانی هستند.

وزیر کشور پیرامون نشست اخیر با احزاب و گروه‌های سیاسی یادآور شد: در خروجی این نشست قرار است احزاب تشکیل جلسه داده و ما نیز به آنها کمک خواهیم کرد ، در پایان پس از بررسی دیدگاه‌های نمایندگان احزاب گزارشی را به صورت مکتوب به احزاب ارسال خواهیم کرد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه در این نشست مواردی چون بازگشایی خانه احزاب حقوق مربوط به آنها و لایحه جرم سیاسی مطرح شد افزود: این مسائل را وزارت کشور پیگیری و زمان اجلاس بعدی را تعیین تکلیف خواهیم کرد.

رحمانی فضلی همچنین اعلام کرد: هماهنگی‌های لازم با دفتر رئیس‌جمهور انجام شده که نشست بعدی با احزاب با حضور وی صورت بگیرد.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار