رضایی در جمع خبرنگاران:

انتظار داشتیم دولت برای اقتصاد مقاومتی برنامه‌ داشته باشد/بودجه 93 احتیاطی است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بودجه 93 بودجه‌ای احتیاطی است و دولت با توجه به وضعیت فعلی کشور آن را تنظیم کرده است، اما از قوه مجریه انتظار می‌رفت که با شروع اقتصاد مقاومتی در این حیطه برنامه‌هایی را تنظیم می‌کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه همایش نقش پژوهش در فرایند قانون‌گذاری در پاسخ به سوالی درباره عملکرد دولت یازدهم گفت: اعتقاد دارم که بحث انتخابات به اتمام رسیده و ما باید به دولت کمک کنیم.  
 
وی افزود: در حال حاضر مذاکرات وارد مرحله سختی شده است و انتظار داریم پس از اتمام آن درباره اولویت‌های سیاست‌های خارجی و داخلی کشور نقشه‌ راه مشخصی ترسیم شود.  
 
رضایی درباره بودجه 93 گفت: بودجه 93 بودجه‌ای احتیاطی است و دولت با توجه به وضعیت فعلی کشور آن را تنظیم کرده است، اما از قوه مجریه انتظار می‌رفت که با شروع اقتصاد مقاومتی در این حیطه برنامه‌هایی را تنظیم می‌کرد.  
 
دبیر‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ما باید نسبت به وضعیت کشور خوش‌بین باشیم، تصریح کرد: امیدواریم دولت بتواند در راستای بهبود وضعیت اشتغال و تحول در اقتصاد وارد عمل شود.  
 
وی در پاسخ به سوالی درباره  اینکه آیا در انتخابات مجلس شرکت خواهید کرد، اظهار داشت: ‌لطفا از بنده سوال سیاسی نپرسید.
 
رضایی درباره اجرای ادامه هدفمندی کردن یارانه‌ها گفت: بر این باورم که باید درباره این موضوع از تجارب گذشته استفاده شود، زیرا شاهد بودیم که پرداخت یارانه‌ها نرخ تورم را در کشور بالا برد.  
 
دبیر‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود:‌ ما باید به مردم پول یارانه‌ها را بدهیم ولی روش و نحوه پرداخت باید به شکلی باشد که جامعه آسیب نبیند.  
 
انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: رضایی ، دبیر ، مجمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار