مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12، ازجلوگیری ازبارگیری لاستیک فروشان امیرکبیر دراین منطقه خبر داد.

مهرشاد الله ویردی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح جلوگیری از بارگیری لاستیک فروشان درمحور امیرکبیر واقع در محدوده‌ی منطقه 12 در دستورکار اداره ساماندهی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح با جلوگیری از فعالیت‌ها و بارگیری لاستیک فروشان در روز به منظور رفع سد معبر‌های این سقف در معابر محور امیرکبیر دردست اجراست.

الله ویردی با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح با همکاری شرکت ساماندهی اصناف و اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 و مکاتبه با اتحادیه لاستیک فروش‌ها با برگزاری جلسات و بررسی‌ اتحادیه از فعالیت و بارگیری لاستیک فروشان در محور امیر کبیر جلوگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: جلوگیری از فعالیت وبارگیری لاستیک فروشان درمحور امیر کبیر، رفع سد معبر‌های صنف لاستیک فروشان در معابر محور امیر کبیر از اقدامات اجرایی این طرح است.

الله ویردی در پایان با اشاره به لزوم اجرای این طرح افزود: باتوجه به سد معبر‌های صنف لاستیک فروشان درهنگام تعویض رینگ درکنار خیابانهای محور امیرکبیر و بارگیری در پیاده راه‌های این محور به منظور پیشگیری از ترافیک، حوادث وسوانح رانندگی، سهولت تردد و رفاه حال شهروندان این طرح اجرا و تا پایان دی ماه به پایان خواهد رسید.
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار