مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از انعقاد قرارداد پژوهشی طراحی و ساخت عملگر برای مکانیزه کردن شیرهای شبکه توزیع گاز میان این شرکت و دانشگاه صنعتی شریف خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه را ٢ میلیارد ریال اعتبار اختصاص يافته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، غلامعباس حسینی  اظهار داشت: در پروژه مذکور، طراحی و ساخت مجموعه عملگر مناسب با قابلیت نصب روی شیرهای پلی اتیلنی و فولادی موجود در شبکه گاز استان بوشهر به همراه یک سامانه کنترل از راه دور انجام و کنترل باز و بسته شدن شیرها نیز به صورت مکانیزه و اتوماتیک انجام می شود.
 
مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر اظهار داشت: در این طرح شرکت مجری متعهد شده در ١٥ ماه، ضمن انجام مراحل مطالعاتی پروژه، تولید محصول را در مقیاس نیمه صنعتی محقق سازد.
 
حسینی افزود: با اجرای این پروژه، در آینده نزدیک مقدمات نصب عملگر شیرهای پلی اتیلنی و فولادی در شبکه تغذیه و توزیع گاز استان به صورت پایلوت و در مقیاس نیمه صنعتی فراهم خواهد شد.
 
وی همچنین گفت: در پروژه یادشده ماژول مخصوص برای رویت وضعیت شیرهای مختلف تحت کنترل برای پیاده سازی در نرم افزار GIS  نیز طراحی و اجرا می شود.
 
مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر اعتبار اختصاص یافته برای اجرای این پروژه را ٢ میلیارد ریال اعلام کرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار