سرپرست شركت شهركهاي صنعتي خراسان شمالي گفت: شركت شهركهاي صنعتي استان آمادگي واگذاري زمين در شهرك و ناحيه صنعتي مانه و سملقان به سرمايه گذاران صنعتي را دارد

.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد،محمد علي يوسفي در نشست مشترك با فرماندار مانه وسملقان گفت : شهرك صنعتي مانه و سملقان با مساحت بيش از 113 هكتار و ناحيه صنعتي مهمانك در اين شهرستان با مساحت 11هكتار داراي تمامي امكانات زيرساختي اوليه جهت استقرار واحدهاي صنعتي مي باشند.

وي به اهميت جذب سرمايه گذار به شهركها و نواحي صنعتي اشاره كرد و افزود : فرمانداران درهر شهرستان نقش بسيار مهمي در جذب سرمايه گذار جهت استقرار در شهركها و نواحي صنعتي دارند كه با تشويق و ترغيب متقاضيان ايجاد واحدهاي توليدي مي توانند در جهت رونق شهركها و نواحي صنعتي موثر باشند.

محمدعلي يوسفي افزود : تاكنون تعداد 18 قرارداد با متقاضيان سرمايه گذاري صنعتي در شهرك صنعتي مانه و سملقان منعقد شده است كه از اين تعداد 2واحد صنعتي درحال فعاليت بوده و مابقي درحال تكميل مراحل ساخت و ساز خود مي باشند.

وي اظهارداشت : اين شركت از كليه واحدهاي صنعتي مستقر در شهركها و نواحي صنعتي حمايت كرده و دررفع مشكلات آنها تا جايي كه درراستاي قوانين ومقررات باشد اقدام مينمايد وواحدهاي توليدي كه به صورت تعاوني ايجاد مي شوند مي توانند از مزيتها و تخفيفات ويژه اي برخوردار شوند.

فرماندار شهرستان مانه و سملقان نيز دراين جلسه گفت: استفاده از ظرفيتها وپتانسيلهاي شهركها و نواحي صنعتي در خصوص ايجاد فرصتهاي سرمايه گذاري و اشتغال بسيار ضروري است.

محمدرضا هاشمي افزود :استفاده مطلوب از امكانات ايجاد شده در شهرك صنعتي مانه و سملقان و ناحيه صنعتي مهمانك در دستوركار اين فرمانداري قراردارد.

وي به تامين گاز درشهرك صنعتي مانه وسملقان اشاره كرد وافزود : فرمانداري با رايزني با دستگاههاي اجرايي كليه هماهنگي هاي لازم براي گازرساني به شهرك صنعتي مانه و سملقان را انجام مي دهد تا بر اساس برنامه ريزي و اقدامات انجام شده شركت شهركهاي صنعتي ، گازرساني به اين شهرك تا پايان بهمن ماه به بهره برداري برسد.

فرماندار شهرستان مانه و سملقان گفت : فرمانداري همكاري لازم براي ايجاد امنيت در شهرك را با كمك نيروي انتظامي بر عهده مي گيرد تا اين نيروها در ساعات مختلف از شبانه روز چندين بار از شهرك صنعتي بازديد داشته و تا حدودي امنيت شهرك صنعتي را تامين كنند/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.