نماینده مردم اردبیل ، نمین ، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی برخورداری از نماینده مستقل در مجلس شورای اسلامی را مطالبه به حق مردم شهرستان نمین ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ کمال الدین پیرموذن در جمع مسوولان ومعتمدان نمین با اشاره به سابقه برخورداری این شهرستان از نماینده مجلس در ادوار گذشته افزود: مطالبه کنونی این مردم برای برخورداری از نماینده مستقل در مجلس شورای اسلامی امر جدیدی نیست و مردم نمین با این درخواست در واقع خواستار احیا و بازگشت حق از دست رفته خود هستند.

وی شهرستان نمین را آئینه تمام نمای تاریخ ، فرهنگ و مدنیت استان اردبیل در گلوگاه ورودی این استان از سمت گیلان خواند وبیان کرد: مجمع نمایندگان استان موضوع برخورداری این شهرستان از نماینده مستقل در مجلس را پیگیری و به تحقق آن کمک و از آن حمایت خواهند کرد.

این نماینده مجلس تحقق این موضوع را نیازمند همت مشترک دولت و مجلس دانست و گفت :من از هم اکنون اعلام می کنم که تحقق این مسئله از نظر مجلس مشکلی نخواهد داشت.

پیرموذن ظرفیتهای فرهنگی ، صنعتی ، کشاورزی ، دانشگاهی و گردشگری شهرستان نمین را متذکر شد و افزود :زندگی برادر گونه و مسالمت آمیز مردم شیعه و سنی مذهب این شهرستان در کنار هم نیز در قالب مولفه جمعیتی ، ظرفیت ها و پتانسیل های این منطقه را برای داشتن نماینده مستقل در مجلس شورای اسلامی دو چندان کرده است.

وی در ادامه از تلاش نمایندگان استان برای پیگیری امور مربوط به منطقه ویژه اقتصادی نمین ورفع مشکلات و فعال سازی طرح سد عنبران در جهت کمک به شکوفا سازی اقتصاد این مناطق خبر داد/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: نمین ، نماینده ، مستقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.