در ادامه جلسات بررسی عملکرد انجمنهای ورزشی، نشست مشترک ريیس فدراسیون انجمنهای ورزشی با مسئولان انجمنهای آلیش، دراگون بوت، اسکی روی آب، جهت یابی، فوتبالدستی، فوتوالی و موی تای برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، در ادامه جلسات بررسی عملکرد انجمنهای ورزشی، نشست مشترک ريیس فدراسیون انجمنهای ورزشی با مسئولان انجمنهای آلیش، دراگون بوت، اسکی روی آب، جهت یابی، فوتبالدستی، فوتوالی و موی تای برگزار شد.

در این نشست ابتدا "محمد علیپور" ريیس فدراسیون انجمنهای ورزشی خطاب به مسئولان انجمنها گفت: از سال گذشته تاکنون با توجه به محدودیتهای بزرگ مالی و بدهی های فراوان حرکت روبه جلو داشتیم و 36 رشته را در قالب 16 انجمن مدیریت کردیم و با وجود حداقلهای مالی اولویت بندی نمودیم و اجازه ندادیم که اهدافمان بدون حرکت و برنامه باشد. 

وی اظهار داشت: اما این نقصانهای مالی و محدودیتهای اقتصادی یک حسن بزرگ را به همراه داشت چرا که انجمنها را مجاب کرد تا بتوانند به سوی اسپانسرها و حامیان مالی بروند و روی پای خود بایستند و مسابقات داخلی را برگزار نموده و حتی تیمهای خود را به رقابتهای برون مرزی اعزام کنند. 

علیپور افزود: اما ما موفقیتهایی را در بحث بدست آوردن جایگاه در ورزش کشور داشتیم که با تلاش و حمایتهای شما، عضو 26 رشته اصلی کمیته ملی المپیک شدیم و مورد تایید IOC قرار گرفتیم و با توجه به جوان بودن این فدراسیون این مهم یک پوئن بزرگ برای فدراسیون انجمنهای ورزشی محسوب می شود. 

ريیس فدراسیون انجمنهای ورزشی اذعان داشت: در گام بعدی در تلاش هستیم که روسای انجمنها به عضویت فدراسیون در آیند و حق رای داشته باشند و برای ثبت رسیدن این کار اساسنامه جدید فدراسیون را طراحی خواهیم کرد. 

او اضافه کرد: اتفاق مهم بعدی دعوت کمیته ملی المپیک از 4 رشته این فدراسیون برای حضور در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون است که می تواند کار انجمنها را در بوته آزمایش جدی قرار دهد و در این راستا ما تمام تلاش و حمایت خود را بکار می گیریم که این رشته ها به کره جنوبی اعزام شوند. 

علیپور در پایان ضمن تشکر و قدردانی از انجمنها و فعالیتهای بهینه آنها گفت: با تمام کمبودها و کاستی ها انجمنها کار را به نحو احسن انجام می دهند و همگی در راستای توسعه و گسترش رشته های خود گام بر می دارند و این کوشش بی دریغ آنها بر من و فدراسیون انجمنهای ورزشی پوشیده نیست. 

در ادامه روسای انجمنهای حاضر ضمن ارائه عملکرد خود، اهم فعالیتها و برنامه های مهم پیش روی انجمنهای تحت هدایت خود را تشریح کردند. 

شایان ذکر است "دلداده مهربان" دبیر فدراسیون انجمنهای ورزشی نیز در این نشست حضور داشت و دیدگاهها و راهکارهای مختلف خود را به حاضران ارایه داد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ورزشی ، انجمن ، نشست ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار