عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: پیش بینی می شود، گزارش کمیسیون تلفیق مجلس از لایحه بودجه سال آینده نیمه دوم بهمن ماه به صحن علنی ارسال شده و بودجه 93 نیز تا اوایل اسفند ماه جاری بررسی، تصویب و به دولت ابلاغ شود.

سیدسعید زمانیان دهکردی در خصوص برگزاری نخستین نشست کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت:موضوع آیین نامه این کمیسیون در این نشست مطرح شد و به تصویب اعضاء کمیسیون رسید.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی افزود: آثار کلی بودجه و موضوعات مربوط به نحوه بررسی درآمدها و هزینه های بودجه سال 93 در این نشست در قالب آیین نامه بررسی شد و عصر یکشنبه پانزدهم دیماه آثار کلان بودجه، روز دوشنبه کلیات و رای گیری و عصر دوشنبه نیز جداول درآمدی مورد بررسی قرار می گیرد.
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:از سه شنبه هفته جاری تا آخر هفته نیز تبصره های درآمدی بودجه و از هفته آینده روزهای شنبه تا چهارشنبه، تبصره های هزینه ای و الحاقی بودجه 93 کل کشور مورد بررسی قرار می گیرد.
زمانیان دهکردی تصریح کرد:در نشست های آتی، گزارش جامعی از وضعیت بودجه سال آینده، جهت گیری های بودجه ای و اولویت ها از سوی معاونان رئیس جمهوری و وزرای اقتصادی ارائه می شود و مسئولان مرکز پژوهش های مجلس، دیوان محاسبات و برخی وزیران نیز در خصوص موضوعات خرد و کلان بودجه گزارشی ارائه خواهند داد.
وی افزود:بر اساس قانون داخلی مجلس، کمیسیون تلفیق، 15روز فرصت دارد، پیشنهادات کمیسیون های تخصصی در مورد بند های لایحه بودجه را بررسی کرده و در صورت نیاز نیز این مهلت 15 روز دیگر تمدید می شود.
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت:بر این اساس گزارش کمیسیون تلفیق از لایحه بودجه تا 15بهمن به صحن مجلس فرستاده می شود و از آن پس نشست های علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی لایحه بودجه آغاز می شود.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: بررسی لایحه بودجه اوایل اسفند ماه در صحن علنی مجلس به پایان برسد و پس از تایید شورای نگهبان، به دولت ابلاغ شود.
رئیس جمهوری 17 آذر ماه جاری لایحه بودجه 93را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد
./س

 

برچسب ها: ابلاغ ، قانون ، بودجه ، اسفند ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.