معاون هماهنگی و توزیع شرکت توانیر در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در اراک گفت:تعداد مشترکان صنعت برق کشور درحال حاضر 30 میلیون مشترک است که سالانه بیش از یک و نیم میلیون مشترک جدید به آن اضافه می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارن اراک ، 
غلامرضا خوش خلق با اشاره به اینکه مهمترین برنامه های صنعت برق، مدیریت مصرف در پیک مصرف سال 93است افزود: پیک مصرف در تابستان امسال هزار و 500 مگاوات بود که برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای کاهش پیک مصرف در تابستان سال آینده است.
وی به وجود 700 هزار کیلومتر شبکه برق درکشور اشاره کرد واضافه کرد: استان مرکزی به دلیل قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب شبکه برق کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
معاون هماهنگی و توزیع شرکت توانیر با اعلام اینکه بیش از 60 درصد برق تولید شده در استان مرکزی در بخش صنایع استفاده می شود گفت: به منظور مدیریت مصرف برق و رسیدن به اهداف مورد نظر در این صنعت، همکاری دو سویه مشترکان و شرکت توزیع نیاز است.
در این مراسم فرهاد شبیهی بعنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان معرفی و از زحمات داود عابدی مدیرعامل سابق این شرکت قدردانی شد./س


/
برچسب ها: مشترک ، برق ، اضافه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.