معاون اداره كل هواشناسي خوزستان از آغاز بارندگي ها در سطح استان از امروز خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ عليرضا غلامپور اظهار كرد: بررسی نقشه‌های پیش یابی نفوذ سامانه ناپایداری را از امروز، 15 دي‌ماه، به استان نشان می‌دهد که همراه با استقرار زبانه کم‌فشار سطح زمین و جریانات جنوبی موجب افزایش ابر و به تدریج شروع بارندگی ها در استان خواهد شد.
وي ادامه داد: بر همين اساس در 24 ساعت آينده، آسمان مناطق شمالی استان و ارتفاعات نیمه شمالی قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر همراه با مه یا مه رقیق و همراه با بارندگی و رعد و برق و گاهی توام با وزش باد، آسمان مناطق مرکزی و غربی صاف تا قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی و شامگاهی و در طول روز با افزایش ابر، بارندگی و رعد و برق و گاهی وزش باد همراه خواهد بود.
غلامپور تصریح کرد: همچنین آسمان ارتفاعات نیمه شرقی و جنوب شرقی صاف تا قسمتی ابری همراه با مه رقیق همراه با افزایش ابر و بارندگی و رعد و برق توام با وزش باد و آسمان مناطق ساحلی و جنوبی قسمتی ابری همراه با افزایش ابر، مه یا مه رقیق همراه با بارندگی و رعد و برق و توام با وزش باد پيش بيني مي شود.
معاون اداره كل هواشناسي خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته گتوند با دمای ۱۸ و دهدز با دمای ۲- درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان گزارش شده‌اند. امروز نیز حداکثر دمای اهواز به ۱۸ و حداقل به ۹درجه سانتی گراد خواهد رسید./س
  

برچسب ها: آبگرفتگی ، معابر ، انتظار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.