معاون ورزش‌های قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: مجوز حضور بازنشسته‌ها در انتخابات مجامع تعیین رئیس فدراسیون‌ها گرفته شده است اما شرکت این افراد در این مراسم نیازمند تصویب هیئت دولت است.

نصرالله سجادی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امروز انتخابات کشتی به جهت تعیین و انتخاب رئیس فدراسیون برگزار شد و خودتان دیدید نتیجه و خروجی این انتخابات تعیین رئیس فدراسیون بود.

معاون ورزش‌های قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به بی‌حاشیه‌ بودن این انتخابات افزود: وقتی اعضا قانون را رعایت کنند قطعاً این مراسم‌ها بی‌حاشیه خواهد بود و بدانید همه‌ی ما باید تابع قانون باشیم و در این صورت است که مشکلی پیش نمی‌آید.

سجادی در خصوص حضور بازنشسته‌ها در انتخابات رئیس فدراسیون‌ها تصریح کرد: البته مجوز لازم برای حضور این افراد گرفته شده است ولی نیازمند تصویب هیئت دولت است که اگر هیئت دولت تصویب کند مشکلی برای حضور در انتخابات نخواهد داشت.

معاون ورزش‌ها قهرمانی وزارت ورزش و جوان در خصوص حضور نماینده‌های مجلس در انتخابات ریاست هیئت فدراسیون‌ها نیز اظهار داشت: ما تابع قوانین و مقررات هستیم و در واقع در خصوص حضور نمایندگان مجلس تبصره‌ای وجود ندارد ولی حضور نماینده‌های مجلس به لحاظ قانونی ایرادی ندارد و کلاً ما تابع قوانین هستیم و اگر از دید قانونی مشکلی نباشد آنها می‌توانند در این مراسم‌ها حضور داشته باشند.

وی درباره ترک زودهنگام این مجمع توسط افشارزاده، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: البته افشارزاده خیلی زود هم این مجمع را ترک نکرد و رای خود را داد و به دلیل داشتن کار در کمیته ملی المپیک عذرخواهی کرد و مجمع را ترک کرد البته وی پس از رأی‌گیری من جلسه را ترک کرد که در واقع رأی‌گیری به اتمام رسیده بود. فراموش نکنید افشارزاده نیز کارهای فراوانی در کمیته دارد که نیازمند مدیریت شخص وی است.

سجادی در پایان تصریح کرد: امیدوارم با تعیین رئیس فدراسیون گامی در جهت موفقیت کشتی در مسابقات جهانی و المپیک برداشته شود و شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران در رشته اول کشور باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار