اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در 24 ساعت آینده هوای مشهد را صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و مه رقیق صبحگاهی و غبارمحلی و با حداقل و حداکثر دمای 4- و 8 درجه سانتیگراد پیش بینی کرده است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در اطلاعیه خود گفته است: از بررسی نقشه ها و نمودارها چنین بر می آید امواجی ضعیف اما ناپایدار از نیمه شمالی استان خراسان رضوی عبور می کند که پیش بینی می شود همراهی جریانات شمالی، نسبتا سرد و مرطوب در سطح زمین موجب خواهد شد طی امروز بیشتر در ساعات بعدازظهر و عصر، در برخی نقاط واقع در نیمه شمالی استان خصوصا در نواحی کوهستانی احتمالا بارشهای خفیف و پراکنده ای به شکل برف و باران داشته باشیم و در روزهای یکشنبه و دوشنبه جوی نسبتا پایدار بر روی استان مستقر می باشد.

همچنین در ادمه این اطلاعیه آمده است: پدیده مهم دیگر در چند روز آینده مه و وزش باد می باشد که در برخی نقاط مه غلیظ همراه با کاهش دید افقی خواهد بود . بر این اساسبرای نواحی شمالی استان وضع هوا کمی تا قسمتی ابری و در برخی نقاط با مه صبحگاهی یا غبار صبحگاهی گاهی با وزش باد پیش بینی شده و در نواحی مرکزی و جنوبی استان وضع هوا صاف تا قسمتی ابری و در برخی نقاط با مه رقیق صبحگاهی یا غبار صبحگاهی گاهی همراه با وزش باد نسبتا شدید و گرد و غبار پیش بینی شده است. /ش

برچسب ها: آسمان ، مشهد ، هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.