جشنواره تبیان قم برای دومین بار به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، دومین جشنواره تبیان قم با موضوعات «نماز»، «سبک زندگی»، «انقلاب اسلامی» و «حجاب و عفاف» در رشته‌های وبلاگ‌نویسی، عکس، پوستر و مقاله‌نویسی برگزار می‌شود.

بر اساس زمان‌بندی دبیرخانه، این جشنواره از 15 آبان‌‌ماه فراخوان شده و تا 15 دی‌‌ماه نیز علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال آثار خود به دبیرخانه در رشته‌های مورد نظر شرکت کنند.

نتایج داوری این جشنواره در دهه نخست بهمن‌ماه اعلام و مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان در 12 بهمن‌ماه همزمان با سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

این جشنواره اهدافی مانند تشویق و حمایت از تولید محتوا و تجمیع اطلاعات و مفاهیم اسلامی، جریان‌سازی اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی و خنثی‌سازی جریان‌های غلط و انحرافی، ارتقای محتوای دینی فرهنگی با بهره‌گیری از تکنولوژی و هنر روز، حمایت از ایده‌ها و استعدادهای خلاق را دنبال می‌کند.

از دیگر اهداف این جشنواره می‌توان به گسترش فرهنگ در زمینه‌های مختلف دینی و فرهنگی، ترغیب به تولید محتوای غنی و منحصر به فرد در مقابل نشر بی‌هدف محتوا، تقویت پاسخگویی به نیازها و دغدغه‌های قشر جوان و فرهیخته، اطلاع‌رسانی فعالیت‌های علمی، هنری و رسانه‌ای در حوزه دین و فرهنگ، تقویت اخلاق و باورهای دینی با استفاده از فن بیان و هنر در رسانه اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره و ارسال آثار و اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی http://festival.qido.ir مراجعه کنند.

از صاحبان آثار برتر جشنواره در مراسم اختتامیه با جوایز ارزنده‌ای مانند کمک هزینه‌های سفر حج عمره، عتبات عالیات و مشهد مقدس تقدیر خواهد شد.

نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی تبیان قم شهریورماه امسال با تجلیل از 48 وبلاگ‌نویس برتر برگزار شد./ش

برچسب ها: قم ، برگزاری ، دومین ، جشنواره ، تبیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.