قائم مقام وزیربهداشت در امور دانشگاه های علوم پزشکی گفت: پس از انقلاب در بخش سلامت و بهداشت، اقدامات زیادی انجام شده، اما محرومیت ها به قدری زیاد است که رفع آنها زمان بر وپر هزینه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، سید حسن امامی رضوی، در مراسم معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با تبیین جایگاه و موقعیت ایران اسلامی در دنیا، گفت: رسیدن رتبه ایران به جایگاه 13 در تولید علم نتیجه تلاش جوانان و آینده سازان ایران اسلامی است و نشان دهنده اهتمام دولت ها در تولید علم ، حرکت و خروج از حالت ایستایی است.

وی تصریح کرد : دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در مراحل اجرایی موفقیت های خوبی داشته و باید به سطح علمی مناسب برسد.

قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاه های علوم پزشکی در پاسخ به درخواست فرمانداران در خصوص توجه بیشتر به حقوق و مزایای کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی در مناطق محروم گفت: در یکی دو سال اخیر شاهد مشکلاتی در این زمینه بوده ایم؛ اما برای رفع آن یک برنامه کوتاه مدت طراحی شده و هم در بلند مدت اقدامات جدی تری انجام خواهد شد.

امامی رضوی خاطرنشان کرد : اقداماتی در بحث هدفمندی یارانه ها برای کمک به بخش سلامت انجام شده و همه تلاش ها برای رفع نواقص و کمبودهای بهداشتی و درمانی است.

در این مراسم با حکم وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، محمدرضا محمدی ساردو به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت منصوب و از زحمات سید فریدون افضلی در مدت سرپرستی دانشگاه تقدیر شد./س

برچسب ها: رفع ، محرومیت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.