شرکت "فورث مانکی تی‌یتر" تئاتر "حکایت سرقت، پیکاسو و مونا لیزا"، را که هجویه‌ای به قلم استیون گرین است، از 11 فوریه تا 1 مارس 2014 (22 بهمن تا 10 اسفندماه) در تئاتر جک استودیو به صحنه می‌برد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ایران تئاتر، این نمایش را شارلین اووی کارگردانی کرده و طراحی صحنه و نورپردازی آن را به‌ ترتیب زهرا منصوری و پابلو فرناندز باس به عهده‌  دارند. شروود الکزاندر، اووان فورسیث، جیمز جان برایانت، کمرون مور، لوسیا یانگ و دی‌زی آدامز از جمله نقش آفرینان این نمایش‌اند.

داستان "حکایت سرقت، پیکاسو و مونا لیزا" در پاریس 1911 می‌گذرد. به ‌دنبال ربوده شدن مونالیزا از موزه لوور، پلیس به یک نقاش ناشناس اسپانیایی به نام پابلو پیکاسو مظنون می‌شود. پیکاسو یک‌ شبه از ناشناسی به بدنامی می‌رسد؛ اما زندانی شدنش، برای او دستاوردهای غیرمنتظره‌ای به‌ همراه می‌آورد.

"حکایت سرقت، پیکاسو و مونا لیزا" که اتکای چندانی بر واقعیت ندارد و شخصیت‌هایی همچون گیوم آپولینر، گرترود اشتاین و ژورژ براک نیز در آن به‌چشم می‌خورند، نگاهی سرخوشانه به زندگی نامتعارف، اما جذاب هنرمندی جوان دارد و به کشف راه‌های پیش‌بینی‌ناپذیر می‌پردازد که جوشش الهام‌ هنرمند را در پی می‌آورند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار