پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس در مقابل نفت بازی خوبی انجام ندادند.

 حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه  خبرنگاران اظهار داشت: کمی تغییر و تحول در نیمه دوم محسوس بود اما بازی جذاب‌تر نبود. 
 
 بازیکنان خیلی تلاش کردند اما بی دقتی در تیم باعث شد نتوانند بازی خوبی داشته باشند نفت، تیم با انگیزه‌ای بود و بازیکنان نفت در زمین تمام تلاششان را می‌کردند تا به برد و گل برسند و در نیمه دوم بسته حمله کردند با توجه به ضد حمله قوی که داشتند پرسپولیس باید تلاش بیشتری می‌کرد.
 
 نفت در این بازی به هدف خود که کسب یک امتیاز از این بازی بود،‌رسید.
 
وی در خصوص حاضر نبود پیام صادقیان در این بازی بیان کرد: پیام صادقیان از بازیکنان برتر پرسپولیس است و به احتمال زیاد حضور نداشتن وی در این بازی به خودی خود تاثیر گذار بوده است.
 
درخشان در مورد دعوت شدنش در جشن پنجاه سالگی پرسپولیس گفت: بله، من هم در این جشن دعوت شدم و حتما در این مراسم حاضر می‌شوم.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دعوت شدن خداداد عزیزی، به جشن پنجاه سالگی پرسپولیس اظهار داشت: خداداد عزیزی به عنوان پیشکسوت پرسپولیس محسوب نمی‌شود، درست است مدت کوتاهی کمک‌هایی به پرسپولیس کردند اما بازی انجام ندادند و دعوت وی به عنوان بزرگ فوتبال قابل قبول است و به عنوان پیشکسوت پرسپولیس قابل قبول نیست.
 
 حمید درخشان در خصوص بازی مقابل فولاد تصریح کرد: فولاد تیم با انگیزه‌ای است و جایگاه خوبی در جدول دارد و صدر درصد بازی سختی در پیش داریم و بازیکنان باید تلاش خود را در این بازی بکار بگیرند و با تمرکز بیشتری در زمین حاضر شوند تا بتوانند امتیاز بازی را کسب کنند.
 
 درخشان در خصوص مصدوم بودن کفشگری و محروم بودن رضا حقیقی در بازی مقابل  فولاد گفت: با توجه به مصدومین و محرومین در این دیدار ، بازی سختی در پیش رو داریم و باید جایگزین شایسته‌ای صورت بگیرد تا نبود این بازیکنان در زمین جبران شود.
 
وی در خصوص اینکه پرسپولیس اگر باید احتیاط بازی کند به قهرمانی می‌رسد یا نه، بیان کرد:پرسپولیس باید با همه‌ی توان بازی کند و برای قهرمانی باید احتیاط را کنار بگذارد و با قدرت بازی کند و اگر تمرینات بازیکنان و انگیزه‌شان همچنان تداوم داشته باشد قهرمان لیگ می شود.
 
حمید درخشان در مورد فاصله کم استقلال با پرسپولیس گفت: تفاضل دو امتیاز و یک بازی در جدول بسیار تاثیر گذار و حساس است و به بازی امروز استقلال مقابل راه آهن بستگی دارد فوتبال بازی قابل پیش بینی نیست و به عملکرد بازیکنان در زمین بستگی دارد و امروز مشخص می‌شود که پرسپولیس صدر  نشین جدول باقی می‌ماند یا استقلال می‌شود. 

درخشان در پایان در خصوص کم شدن تعداد تماشاچیان خاطر نشان کرد: با تدابیری که مسئولان اندیشیدند و جایزه خودرویی که در نظر گرفتند اما باز هم تعداد تماشاچیان خیلی کم است که عوامل متعددی از جمله انگیزه پایین بازیکنان هنگام بازی ندادن امکانات کافی به تماشاگران و خدمات خوبی را برای تماشاگران قائل نشدن در این موضوع دخیل هستند. 

انتهای پیام/
 

برچسب ها: درخشان ، شان ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار