سرمربی تیم صنعت مس کرمان گفت: تیم مس کرمان محکوم به کسب 3 امتیاز بازی و پیروزی مقابل تیم سایپاست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، پرویز مظلومی در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل سایپا ، با اشاره به اینکه بازی حساسی را در پیش رو داریم ، افزود: اگر بدشانسی سراغ ما نیاید و بازیکنان بازی خوبی را ارائه دهند ، می توانیم برنده بازی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما محکومیم بازی را ببریم و 3 امتیاز را بگیریم.

مظلومی با اعلام اینکه بدشانسی سراغ تیم ما آمده است و 5 بازیکن را به دلیل آسیب دیدگی و محرومیت در اختیار نداریم ، ابراز امیدواری کرد: بازیکنانِ جایگزین بتوانند با تکیه بر توانایی های خود به نحو مطلوبی موثر باشند.

مظلومی با اشاره به اینکه کسب 3 امتیاز بازی مقابل سایپا ، سرنوشت و آینده تیم را رقم می زند ، تأکید کرد: بازیکنان مصمم هستند تا 3 امتیاز این بازی را بگیرند و به مردم خوب کرمان عیدی دهند.

وی در مورد عملکرد تیمش در نیم فصل دوم گفت: نیم فصل دوم را خیلی خوب شروع کردیم ، 5 بازی با یک باخت و یک بازی را در مرحله حذفی با برد پشت سر گذراندیم و اگر به جدول نگاهی بیندازیم تیم در نیم فصل دوم جایگاه نهم را دارد که نشان می دهد در تیم تغییراتی ایجاد شده است .

سرمربی تیم مس کرمان افزود: ابتدا باید تلاش کنیم عقب افتادگی های تیم را جبران کنیم ،به هر صورت تیم در نیم فصل دوم خوب عمل کرده و خط هافبک تیم نسبت به نیم فصل اول بهتر کار کرده است.

وی با اشاره به صعود یک پله ای در بازی قبل ، اظهار امیدواری کرد: با کسب یک برد شیرین و یک بازی خوب ، تیم یک پله دیگر صعود کند.

مظلومی خاطر نشان کرد : تیمی که 5 موقعیت مسلم گل را در برابر تیم قوی تراکتور سازی بدست بیاورد ، پس توانایی دارد که هر تیمی را شکست دهد ، البته منهای بازی جام حذفی که خوب نبودیم و بازیکنان ، تیم حریف را دست کم گرفته بودند .

وی به آسیب دیدگی پیاپی و زیاد بازیکنان تیم مس کرمان اشاره و این امر را ناشی از فشردگی بازی ها عنوان کرد و گفت: تیم صنعت مس به گفته بازیکنان در ابتدای فصل بدنسازی خیلی خوبی نداشته است بطوریکه بازیکنان با توجه به فشردگی بازی ها آسیب می بینند.

مظلومی درباره همزمانی بازی تیم مس کرمان و نفت تهران با بازی دربی افزود: ما نسبت به این موضوع نهایت اعتراض را داریم.

وی از رئیس سازمان لیگ خواست: بازی تیم مس را به روز دیگری موکول کند تا مس کرمان بتواند از حق میزبانی خود نهایت استفاده را ببرد.

سرمربی تیم مس کرمان با اشاره به اینکه شناخت خوبی از تیم سایپا داریم ، خاطرنشان کرد: تاکتیک تیم سایپا را در خارج از خانه تجزیه و تحلیل کرده ایم.

وی تصریح کرد: تیم سایپا تیم خوب ، جوان و دونده ایست و آنچه که از بازی های گذشته این تیم بر می آید این است که آمار خیلی خوبی در کسب نتیجه در بازی های خارج از خانه داشته است.

تیم صنعت مس کرمان ساعت 14:30 دقیقه ی امروز در ورزشگاه شهیدباهنر کرمان میزبان تیم سایپا است./س

برچسب ها: مس ، محکوم به ، پیروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.