به گزارش
گروه بازار باشگاه خبرنگاران به نقل از سایپانیوز، دو سال بود که عنوان پرفروش ترین برند تجملی آمریکا از آن ب ام و بود.
با عرضه خودروهای کلاس CLA که قیمت آن از 29 هزار دلار به بالا است مرسدس بنز موفق شده مشتریان جدیدی به دست آورد به طوری که این شرکت اعلام کرده 75 درصد مشتریان امسال این خودروساز جدید هستند.
مرسدس بنز در ماه سپتامبر نسبت به ماه قبل 17 درصد افزایش رشد را تجربه کرد که مدیون عرضه کلاس جدید CLA ، نوسازی خودروی کلاس E و عرضه کلاس S است.
مرسدس بنز در سال 2013 با فروش 312 هزار 534 خودرو نسبت به سال قبل 14 درصد رشد داشت و 3254 خودرو بیشتر از ب ام و خودرو فروخت.
البته در محاسبه این آمار و ارقام خودروهای ون و اسمارت بنز و مینی ب ام و به حساب نیامده اند چون صحبت از خودروهای تجملی یا لوکس است.
رقبای بنز و ب ام و در بازار خودروهای لوکس آمریکا، لکسوس تویوتا، کادیلاک جنرال موتورز هستند با این حال خودروهای آئودی فولکس واگن، آکورای هوندا، اینفینتی نیسان، لینکلن فورد و پورشه هم جزو رقبای این دسته بندی از بازار به حساب می آیند.
انتهاي پيام/