سرمربی های دو تیم پرسپولیس و نفت در نشست خبری پس از بازی جمعه از موقعیت هایی که در بازی داشتند و به گل نرسید گفتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی دایی در نشست خبری اظهار داشت: بدترین بازی این فصل را انجام دادیم و به هیچ عنوان خوب نبودیم و در روزی که خوب نبودیم نفت نتوانست صاحب موقعیت شود.

وی ادامه داد: در نیمه دوم صاحب دو سه موقعیت شدیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. نیمه اول ما اصلا فوتبال بازی نکردیم و اصلا خوب نبودیم. به هیچ عنوان از بازی بازیکنانم در نیمه اول راضی نیستم و نفت که خط حمله خوبی دارد مقابل ما موقعیتی به دست نیاورد.



وی افزود: متاسفانه در جریان 90 دقیقه‌ای فوتبال فقط 45 دقیقه بازی کردیم و نیمه اول در شان پرسپولیس بازی نکردیم.
 
وی در مورد وضعیت کفشگری گفت: دست این بازیکن شکسته است و او یکی از بازیکنان زحمتکش تیم است و باید بازیکنی را جایگزین کنیم. روی نیمکت سه دروازه‌بان داشتیم و یک بازیکن هم از تیم امید آورده بودیم.

گل محمدی: بیرانوند پاسخ اعتماد ما را داد

سرمربی نفت در مورد اینکه این تیم تمام کننده نداشت، گفت: پرسپولیس تیم خوبی است و بازیکنان بزرگی بخصوص در خط دفاعی ‌اش دارد و حملات ما را دفع کرد. بازیکنان ما نتوانستند آنطور که باید و شاید خوب باشند. رضا نوروزی و هادی نوروزی غایب بودند و عدم حضور آنها تاثیرگذار بود.




وی افزود: شاید گل نزدیم ولی بازی روانی انجام دادیم و دستور کار ما روان بازی کردن بود و بازیکنان ما هم خوب این کار را انجام دادند. بازی مقابل پرسپولیس با این بازیکنان بزرگ سخت است اما توپ را خوب به حرکت در آوردیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: دایی ، پرسپولیس ، تیم ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار