مراسم افتتاحیه سومین جشنواره بین المللی جام جم با تقدیر از تعداد 14 نفر از مدیران پیشکسوت سیما، برنامه سازان و کارشناسان همراه خواهد بود.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره تلویزیونی جام جم، در مراسم افتتاحیه جشنواره که عصر امروز برگزار می شود از سید محسن مهاجرانی و مرتضی میرباقری معاونان سابق و اسبق سیما و نیز مصطفی پور محمدی؛ مدیر شبکه 3 سیما تقدیر خواهد شد.

همچنین در این مراسم محمود فلاحی، علی اکبر تحویلیان و بهروز خوش رزم به عنوان تهیه کننده برنامه های سیما و  شایسته شوشتریان و سیمین ریاضی به عنوان مدیران پیشکسوت سیما تقدیر می‌شوند.

از دیگر تقدیری های مراسم افتتاحیه سومین جشنواره جام جم می توان به عزت الله مطهری (عزت شاهی) و نورالدین عافی به عنوان روایتگران کتاب و تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، محمود جوانبخت و رضا برجی به عنوان مستندساز ، محمد علی فارسی، کارگردان و علی اکبر محلوجیان، نویسنده اشاره کرد.

این مراسم که با رونمایی از پوستر و تمبر جشنواره همراه است میزبان هنرمندان و برنامه سازان مختلفی نیز خواهد بود؛ هنرمندانی همچون مسعود رایگان، پرویز پورحسینی، افسانه بایگان، رامبد جوان، الهام حمیدی، سروش صحت و کامبیز دیرباز.

همچنین تهیه کنندگانی همچون محمدرضا تخت کشیان، الهام غفوری، مهران مهام، محمدرضا شفیعیان و علی لدنی از جمله میهمانان افتتاحیه جشنواره جام جم خواهند بود.

داوران بخش های مختلف جشنواره از جمله سید ضیاءالدین دری، محمود پاک نیت، محمد صالح اعلاء، بهرام عظیمی، مسعود نقاش زاده، امیر محمد دهستانی، نادر طالب زاده، تاجبخش فنائیان و ... هم از جمله میمانان این مراسم هستند. از میان اجرا کنندگان برنامه های ورزشی هم نام هایی همچون عادل فردوسی پور، بهرام شفیع، احسان علیخانی و ... هم در افتتاحیه جشنواره جام جم حضور خواهند داشت.

گفتنی است افتتاحیه سومین جشنواره تلویزیونی بین المللی جام جم ساعت 15 شنبه، در سالن اجتماعات معاونت سیما با حضور دکتر علی دارابی؛ معاون سیما و مهدی فرجی؛ دبیر جشنواره برگزار می شود.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: جشنواره ، جام جم ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.