معاون پارلمانی وزیر راه‌ و شهرسازی از پیش‌بینی بودجه 4 هزار و 600 میلیارد تومانی این وزارتخانه در لایحه بودجه سال 93 خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛


علیرضا محفوظی با اشاره به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف راه‌وشهرسازی در کشور اظهار کرد: راه‌آهن قزوین ـ رشت ـ انزلی ـ آستارا از جمله پروژه‌های بزرگ است.


 

وی از اتصال آزادراه آستارا ـ هشتپر به آزادراه بهشهر خبر داد و افزود: اجرای آزادراه خط کناره از برنامه‌های مهم وزارت راه‌وشهرسازی در سال 93 است.


 

محفوظی در ادامه با بیان اینکه تعهدات مسکن مهر از دولت نهم و دهم باقی مانده است، تصریح کرد: پرونده یک‌میلیون و 150 هزار واحد مسکن مهر با استفاده از تسهیلات بانکی تا پایان سال 93 در سراسر کشور بسته می‌شود.


 

معاون پارلمانی وزیر راه‌وشهرسازی به آزادسازی بعضی از مناطق چابکسر که در حریم اصلی شهر قرار گرفته، اشاره کرد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و تامین اعتبار بیش از 10 میلیارد تومان برای موضوع مذکور و همچنین راه ارتباطی سیاهکلرود به جواهردشت در سال 93 در نظر گرفته شده است.


 

وی با اشاره به پیگیری نماینده مردم رودسر و املش در جذب اعتبارات، بیان کرد: امیدواریم پروژه‌های شهرستان رودسر با شتاب بیشتری در سال 93 اجرایی شود.


 

محفوظی در پایان از پیش‌بینی بودجه 4 هزار و 600 میلیارد تومانی وزارت راه‌وشهرسازی در لایحه بودجه سال 93 خبر داد./س

برچسب ها: بودجه ، وزارت ، راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.