دبير جشنواره تئاتر فجر گفت: آثار دو بخش "مرور تئاتر ايران" و "جشنواره" در جشنواره تا دو روز آينده مشخص مي‌شود.

اسماعيل عالي‌زاد، دبير سي‌ودومين جشنواره‌ي بين‌المللي تئاتر فجر درخصوص برگزاري افتتاحيه‌ي جشنواره در منطقه‌ي آزاد كيش به خبرنگار حوزه‌ي تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت:‌ در سال‌هاي قبل تقاضاهاي بسياري براي برگزاري افتتاحيه در خارج از تهران داشتيم بنابراين تصميم گرفته شد كه افتتاحيه را در منطقه‌ي آزاد كيش برگزار كنيم. 

وي ادامه داد:‌ يكي ديگر از دلايل برگزاري جشنواره در خارج از تهران،‌ تمركز زدايي است و چناچه در سال‌هاي بعد با مشكل كمبود بودجه مواجه نشويم، مجدد افتتاحيه و اختتاميه را در خارج از تهران برگزار خواهيم كرد.
 
دبير جشنواره تئاتر فجر با اشاره به برگزاري اختتاميه‌ در تهران اظهار داشت:  به دليل مسائل اقتصادي و كمبود بودجه،‌ تعداد نمايش‌ها و به لحاظ فراهم‌ كردن امكانات براي مهمانان قرارشد كه اختتاميه در داخل تهران برگزار شود. 

وي درخصوص آمار آثار رسيد از شهرستان در جشنواره امسال بيان كرد: جشنواره يك بخش اختصاصي مربوط به نمايش هاي شهرستان‌ها را دارد و 15 اثر در آن گنجانده شده است.
 
علي‌زاد تصريح كرد: در دو روز آينده نتايج بخش مهم "جشنواره در جشنواره" در بخش "مرور تئاتر ايران" مشخص خواهد شد. البته آثار هنرمندان نام آشنا نيز در اين دو بخش وجود خواهد داشت. 

وي درخصوص اجراي عمومي نمايش‌هاي جشنواره خاطرنشان كرد:‌ با توافقي كه با مركز هنرهاي نمايشي داشتيم،‌ تلاش مي‌كنيم كارها در شهرستانها نيز به اجراي عمومي برسانيم.
 
انتهاي پيام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.