مدیر کنترل هماهنگی مرکز عملیات سازمان امداد و نجات از برپایی 200 دستگاه چادر در 7 اردوگاه که مجهز به نایلون پوششی هستند در منطقه زلزله‌زده خبر داد.

مرتضی مرادی‌پور در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اعلام خبر فوق افزود: چادرهای برپا شده در 7 نقطه از شهرستان بستک آماده ارائه خدمات اسکان اضطراری به زلزله‌زدگان است و در صورت نیاز منطقه تعداد چادرهای برپا شده گسترش خواهد یافت.  
 
وی در ادامه با اشاره به فصل سرما تصریح کرد: با توجه به فصل سرما و ریزش نزولات آسمانی در منطقه زلزله زده چادرهای برپا شده با نایلون پوشش خواهند داده شد و با توزیع چراغهای گرمایشی در بین زلزله‌زدگان امیدواریم مشکلی از نظر سرمایه و ریزش باران برای زلزله‌زدگان پیش نیاید.  
 
مرادی‌پور در ادامه با بیان این که هیچ خسارت جدی به منازل زلزله‌زدگان وارد نشده افزود: تنها دو باب منزل مسکونی در منطقه حسینیه بستک صددرصد تخریب شدند و بنابر اعلام استانداری بقیه منازل 10 تا 60 درصد دچار خسارت شدند.  
 
وی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر برق و آب منطقه قطع است و سیستم‌های ارتباطی تنها از طریق تلفن همراه امکان‌پذیر است.  
 
مرادی‌پور در ادامه از اعزام تیم ارزیابی ستادی به منطقه بستک خبر داد و گفت: این تیم با مسئولیت رئیس سازمان امداد و نجات در مناطق زلزله زده حضور پیدا می‌کنند.  
 
به گفته مدیر کنترل هماهنگی مرکز عملیات سازمان امداد و نجات 30 روستای منطقه زلزله‌زده ارزیابی شدند که خوشبختانه خسارت جدی به آن‌ها وارد نشده است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار