علی جمشیدی، دبیر دومین اکسپو عکس تهران گفت: فروش آثار دومين اکسپو عکس تهران تنها درزمان برگزاري نمايشگاه نيست.

علي جمشيدي، دبير دومين اکسپو عکس تهران درگفتگو با خبرنگار حوزه تجسمي باشگاه خبرنگاران گفت: براي فروش آثار دومين اکسپو عکس تهران تلاش خود را کرده‌ايم.

وي افزود: جنس اين اکسپو جنس اطلاع رساني است در حقيقت ميزان اطلاع رساني در ميزان فروش نقش تعيين کننده‌اي دارد.

جمشيدي اظهارداشت: فرهنگ خريد وفروش و حمايت از يک چنين رويدادي زمان زيادي را مي‌طلبد.

وي ادامه داد: متوليان و مسئولان هنري بايد از اين رويداد‌ها حمايت کنند زيرا از طريق حمايت ا ين افراد مي‌توان در فروش آثار اکسپو‌ها موفقيت بيشتري داشت.

جمشيدي با اشاره به فروش آثار اکسپو در زمان برگزاري نمايشگاه بيان کرد: فروش آثار دومين اکسپو تنها به زمان برگزاري نمايشگاه معطوف نمي‌شود به اين دليل که فروش آثار اکسپو به زمان احتياج دارد بنابر اين نمي‌توان گفت که اگر قرار است فروشي صورت گيرد حتماً بايد در طول زمان برگزاري نمايشگاه باشد.

دبير برگزاري دومين اکسپو عکس تهران خاطر نشان کرد: پروژه‌هايي چون اکسپو عکس تهران جزء پروژه‌هاي طولاني مدتي هستند که مدت  آنها به بيش از 5 سال بايد برسد پس از آن مي‌توان به اين موضوع که آيا فروش آثار خوب بوده يا نه اشاره کرد.

انتهاي پيام/ ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار