مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 12 از اجرای طرح آموزش شاد زیستن و تفکر مثبت در محلات این منطقه خبر داد.

جانب الهی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح آموزش شاد زیستن و تفکر مثبت در محلات 13 گانه منطقه 12، در دستور کار اداره سلامت شهرداری این منطقه قرار دارد.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در این طرح دوره‌های آموزشی نحوه شاد زیستن و تفکر مثبت در محلات 13 گانه منطقه 12، با حضور کارشناسان مجرب اجتماعی به منظور آشنایی شهروندان با نحوه شاد زیستن و تفکر مثبت برگزار می‌شود.  
 
جانب الهی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: این طرح با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12، اداره سلامت منطقه و سراهای محلات 13 گانه منطقه در دست اجرا است.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی آشناسی با نحوه شاد زیستن و تفکر مثبت در محلات 13 گانه منطقه 12، از جمله محله هرندی از اقدامات اجرایی این طرح است.  
 
جانب الهی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره سلامت شهرداری منطقه 12 افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی آیین همسرداری، مقابله با استرس، شناخت اختلالات رفتاری کودکان، خلاقیت و ارتباط موثر، مشاوره فردی، بهداشت دهان و دندان در سراهای محلات 13 گانه منطقه 12 از اقدامات دیگر اداره سلامت شهرداری این منطقه است. 

انتهای پیام/

برچسب ها: اموزش ، زیستن ، محلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار