استاندارکرمان گفت: مردم نه وابسته به چپ اند نه به راست، همیشه وفادار به نظام جمهوری اسلامی اند و با کسی جز نظام مقدس جمهوری اسلامی عقد اخوت نبسته اند و معیار مردم، خدمت به آنهاست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان علیرضا رزم حسینی در دیدار امام جمعه ،فرماندار وسرمایه گذاران شهرستان عنبرآباد گفت: سیاسی بازی و سیاسی کاری باعث می شود مردم ضرر کنند، مردم به هیچ جناحی وابسته نیستند.

وی خاطرنشان کرد : دهه روشنی را برای استان کرمان با حمایت از بخش خصوصی پیش بینی می کنیم.

استاندارکرمان گفت: تصمیم داریم با برنامه ریزی، اقتصاد استان کرمان را با حضور بخش خصوصی به سرانجام برسانیم.

رزم حسینی خاطرنشان کرد : به دنبال تدوین منشور مثلث توسعه در هر شهرستان هستیم و این مثلث متشکل از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و بخش خصوصی خواهد بود و نماینده مردم می تواند با پیگیری امور در تهران و امام جمعه به عنوان ناظر در این تشکیلات نقش خوبی ایفا کنند.

وی گفت : هماهنگی و تعامل این مثلث به عنوان مثلث توسعه هر شهرستان عامل موفقیت در هر استان است و توسعه پایدار نیز بوجود خواهد آمد و وقتی توسعه همه جانبه داشتیم، آنوقت مردم به همه چیز دست پیدا خواهند کرد.

استاندار کرمان تصریح کرد : ریشه معضلات فرهنگی و اجتماعی مشکلات اقتصادی است وقتی جوانان ما کار پیدا کنند قطعا به سوی معنویات روی خواهند آورد.

رزم حسینی گفت : اگرائمه جمعه سرمایه گذاران را تشویق و حمایت و در شهرستان بر مثلث توسعه نظارت کنند، قطعا موفقیت ها دوچندان خواهند شد.

وی گفت : بانکها باید در خدمت بخش خصوصی کارآمد باشند و اعتبارات باید در اختیار سرمایه گذاران کاربلد قرار گیرد ./س

برچسب ها: مردم ، وفادار ، اقتصاد ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.