پدر و پسر كلاهبرداري كه از طريق جعل مدارك مالكيت و فروش مال غيراقدام به كلاهبرداري مي‌كردند توسط پليس آگاهي يزد دستگير شدند.

رئيس پليس آگاهي استان يزد در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: با اعلام شكايت شخصي مبني بر اينكه افرادي با كلاهبرداري و جعل امضا وي در وكالت نامه مربوط به مالكيت ملكي واقع در يزد و جعل مهر سركنسولي گيري ايران در شهر مومباي هندوستان در زماني كه در هند بوده اقدام به فروش ملك وي به ارزش 2 ميليارد ريال كرده‌اند موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس آگاهي وي‍ژه قرار گرفت.
 
سرهنگ خالقي ادامه داد: كارآگاهان پليس آگاهي با انجام تحقيقات و هماهنگي با مقام قضايي، دو نفر را پدر و پسر بودند شناسايي و دستگير كردند. با انتقال آنها به اداره آگاهي، هر دو به جرم خود اعتراف كه با تشكيل و تكميل پرونده هر دو به دادسرا معرفي شدند.  
 
رئيس پليس آگاهي استان يزد در پايان توصيه كرد: در خصوص جعل امضا بهتر است امضا ساده نباشد و علائمي مانند حروف و اعداد و غيره را در برگيرد تا جعل آن سخت‌تر باشد و سندهائي را كه امضاي شما روي آن وجود دارد و ديگر لازمشان نداريد و به طور كامل به ويژه محل امضاي آن‌ها را از بين ببرند و سپس داخل سطل زباله بريزند؛ توجه داشته باشيد جاعل لزوما غريبه نيست. 

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار