سخنگوي سازمان امداد و نجات از تلاش 60 امدادگر در شهرستان بستك و حادثه ديدن 30 نفر از هموطنانمان در اين زلزله خبر داد.

حسين درخشان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشريح آخرين وضعيت امدادرساني به زلزله زدگان استان هرمزگان شهرستان بستك گفت: ساعت 6و43 دقيقه صبح امروز زلزله‌ 5.5 ريشتري در عمق 20 كيلومتري زمين شهرستان بستك استان هرمزگان را لرزاند.  
 
وي با اشاره به اعزام تيم‌هاي ارزياب به منطقه افزود: به سرعت 5 تيم جستجو و نجات به منطقه به همراه 2 فرورند بالگرد امدادي از كرمان و سيستان و بلوچستان به منطقه زلزله‌زده اعزام شدند.
 
وي با بيان اين كه هم اكنون 60 امدادگردر منطقه زلزله‌زده حضور دارند بيان داشت: اين زلزله تاكنون 30 مصدوم برجاي گذاشته كه 16 نفر از آنان پس از اقدامات اوليه نجات به مراكز درماني منتقل شدند و 14 نفرديگر به صورت سرپايي درمان شدند.  
 
درخشان در ادامه با بيان اين كه عمليات جستجو و نجات در شهرستان بستك به اتمام رسيده است اظهار داشت: تيم‌هاي عملياتي هم اكنون در حال جستجو در بخش‌هاي روستايي منطقه زلزله‌زده هستند كه با توجه به چند خانواري بودن اين روستاها عمليات جستجو صورت مي‌گيرد.
 
وي در خصوص برپايي چادرهاي امدادي نيز گفت: هنوز نيازي به برپايي چادرهاي امدادي نيست و در صورت نياز منطقه حتما چادرهاي امدادي براي اسكان زلزله‌زدگان برپا مي‌شود.  
 
به گفته سخنگوي سازمان امداد و نجات اين زلزله تاكنون 1 كشته در شهرستان بستك داشته است.
 
گفتني است؛ اين زلزله تاكنون 4 پس لرزه به قدرت 4.5 ريشتر داشته است. 

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م ح
۱۵:۴۶ ۱۲ دی ۱۳۹۲
با سلام
انشاا... به خير بگذره .
آخرین اخبار